וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם ממתינים לפתרון תעלומת החיה דמויית הזאב שהתגלתה במונטנה

30.5.2018 / 0:23

ברשתות החברתיות מצפים לחשיפת תוצאות בדיקת ה-DNA כדי לשים סוף לתעלומה ולגלות מה מקור החיה דמוית הזאב שאיימה על עדר במונטנה. נראה שהתוצאות מאחרות להגיע

CBS

אנשי מחלקת חיות הבר במונטנה ממשיכים לגרד את ראשם לנוכח פגר של חיה מסתורית דמויית זאב שנמצאה בחווה, סמוך לעיר דנטון. החיה המפחידה ניסתה לטרוף את בעלי החיים של חוואי מקומי וזה ירה והרג אותה. "החיה הגיעה למרחק של כמה מאות מטרים מבעלי החיים של החוואי", כך נמסר ממחלקת חיות הבר, הדגים והפארקים של מונטנה בחמישי האחרון, "הוא ירה בה ודיווח עליה כמתבקש בחוק".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תעלומה: האם חייזר הצליח לברוח מאיזור הניסויים הסודי של ארה"ב?

לכתבה המלאה

לא כל הפרטים ברורים בנוגע לחיה - ידוע רק שמדובר בנקבה צעירה שמגיעה ממשפחת הכלביים, הכוללת את הכלבים, השועלים, הזאבים וזאבי הערבות. אולם, לא ברור מה בדיוק הגזע שלה - וזה יתברר רק אחרי קבלת תוצאות בדיקת ה-DNA שנערכו לה. מה שכן ידוע זה שהחיה לא תואמת לפרופיל של זאב או כלב מבוית ורבים חושדים שמדובר באיזשהו יצור כלאיים של כלב וזאב.

המחלקה העבירה את דגימת ה-DNA לבדיקות במעבדה באורגון, אולם זה צפוי לקחת שבועות עד חודשים עד שיקבלו את תוצאות הבדיקה. "אין לנו מושג באיזו חיה מדובר ולא נדע עד שנקבל את דו"ח ה-DNA חזרה", מסר דובר המחלקה, ברוס אצ'לי, ל- Great Falls Tribune. במחלקה נמנעו מלהתייחס לשאלה האם קיים סיכוי שמדובר במתיחה.

  • עוד באותו נושא:
  • זאב
  • חיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully