וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפש את האישה: מלניה טראמפ לא נראתה בציבור יותר משבועיים

העדרה של הגברת הראשונה מאירועים פומביים עורר את חשד כלי התקשורת בארה"ב, אחרי שעברה החודש ניתוח בכליות. לשאלת כתב בבית הלבן על מצבה בסוף השבוע האחרון הצביע הנשיא על חלון ואמר "היא ממש שם" - אך לדברי הנוכחים לא נראתה כל דמות במקום

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: יוסי אלטר

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ לא נראתה בפומבי זה יותר משבועיים והעיתונות האמריקנית תוהה על נסיבות העדרה מאירועים תקשורתיים. ב-14 בחודש נמסר מלשכתה של טראמפ כי עברה בהצלחה ניתוח בכליות וכי נזקקה לאשפוז של שבוע.

חמישה ימים אחר כך, ב-19 במאי, שבה לבית הלבן - אך ב"וושינגטון פוסט" ציינו כי מדובר בזמן העדרות חריג. ב"ניו יורק טיימס" שוחחו עם כמה רופאים שהעירו על כך שמדובר בהליך שאינו דורש אשפוז ממושך וכי ככל הנראה טראמפ, בת 48, נותרה בבית החולים למשך כמה ימים בשל מעמדה כאשת הנשיא.

לקריאה נוספת:
עקב גידול שפיר בכליות: מלניה טראמפ עברה ניתוח ואושפזה
ישנים בנפרד ולא מחזיקים ידיים: היחסים הקרירים בין הזוג טראמפ

מלניה טראמפ בשמלה פרחונית במהלך ביקור בפריז יולי 2017. GettyImages
העדרות מסתורית. מלניה טראמפ/GettyImages

במגזין "פיפל" דווח בסוף השבוע כי בהופעה בפני עיתונאים ביום שישי האחרון נשאל דונלד טראמפ על אודות מצבה של רעייתו וביקש לשדר אווירה של "עסקים כרגיל". לשאלת אחד הכתבים שנכחו במקום שעה שהנשיא מסר דברים בטרם המראתו לטקס סיום של אקדמיית הצי באנאפוליס, הצביע טראמפ על חלון בקומה השנייה של הבית הלבן ואמר "מצבה נהדר. היא ממש שם. היא בסדר גמור, ומסתכלת עלינו עכשיו ממש שם". אולם, לדברי הכתבים שסיקרו את התקרית לא נראתה כל דמות באותו חלון.

סטפני גרישם, הדוברת של הגברת הראשונה, מסרה בתגובה ל"פיפל" כי מצבה של טראמפ "טוב מאוד" וכי היא "השתתפה לאחרונה בכמה פגישות פרטיות של אנשי לשכתה הנוגעות לתכנון לוח הזמנים העתידי שלה".

בהודעת לשכתה של טראמפ לפני שבועיים על אודות ההליך הרפואי שעברה נמסר כי היא עברה בהצלחה וללא סיבוכים טיפול בגידול שפיר בכליות. "הגברת הראשונה מצפה להחלמה מלאה ולשוב לעבודה למען ילדים באשר הם", נמסר אז.

עוד באותו נושא

מתעלמת מהנשיא: המרד השקט של מלניה טראמפ בבעלה הבוגדני

לכתבה המלאה
נשיא ארה"ב טראמפ בוושינגטון, 25 במאי 2018. רויטרס
הצביע על החלון - אך איש לא עמד שם. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully