וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב גידול שפיר בכליות: מלניה טראמפ עברה ניתוח ואושפזה

15.5.2018 / 0:25

הבית הלבן מסר כי רעיית נשיא ארה"ב עברה את ההליך בהצלחה. "הגברת הראשונה מצפה להחלמה מלאה ולשוב לעבודה למען ילדים באשר הם", נכתב בהודעה. רבים מכל קצות הקשת הפוליטית בארה"ב איחלו לה החלמה מהירה

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ אושפזה אתמול (שני) בשעות הבוקר בבית החולים הצבאי הלאומי וולטר ריד לטיפול בגידול שפיר בכליות, כך נמסר מן הבית הלבן. עוד נמסר, כי ההליך עבר בהצלחה וללא סיבוכים. טראמפ צפויה להישאר בהשגחה בבית החולים במהלך השבוע. "הגברת הראשונה מצפה להחלמה מלאה ולשוב לעבודה למען ילדים באשר הם", אמרו בבית הלבן.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עדכן במצבה של רעייתו . "אני מתקדם לעבר המרכז הרפואי כדי לראות את הגברת הראשונה הנהדרת מלניה. זה היה הליך מוצלח, והיא במצב רוח טוב", צייץ בחשבון הטוויטר שלו והודה לכל המברכים המודאגים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו איחל לה גם הוא החלמה מלאה. "שרה ואני שולחים לגברת הראשונה מלניה טראמפ את איחולינו החמים ביותר להחלמה מהירה ומלאה", כתב בטוויטר.

עוד בוואלה! NEWS:
55 הרוגים ו-2,410 נפגעים בעימותים בעזה; צה"ל תקף ברצועה
מהכרזת המדינה עד לפתיחת השגרירות: הקרב על ההכרה בירושלים
אחרי השגרירות: בישראל שואפים להכרה בי-ם במסמכים רשמיים

פגישת הנשיא טראמפ עם נשיא צרפת מקרון בבית הלבן, אפריל 2018. GettyImages
מלניה ודונלד טראמפ, לפני כשבועיים/GettyImages

רבים מכל קצות הקשת הפוליטית בארצות הברית בירכו את הגברת הראשונה. מנהיג הדמוקרטים בסנאט, צ'אק שומר, כתב: "זה עתה נודע לי על אשפוזה של הגברת הראשונה. מאחל לה מעומק הלב החלמה מהירה ומלאה".

גם הוועד היהודי-רפובליקני RJC פרסם הודעה בה נכתב: "מתפללים לגברת הראשונה, לנשיא ולכל משפחת טראמפ, ומאחלים לה בריאות טובה והחלמה מהירה".

השליח המיוחד למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מאחל לגברת הראשונה הנהדרת והמיוחדת שלנו החלמה מהירה ומלאה".

בשבוע שעבר הציגה הגברת הראשונה את היוזמה החברתית שלה BE FIRST להעצמת ילדים ולמאבק בבריונות ברשת. "כאם לילדים וכגברת ראשונה, זה מדאיג אותי שבעולם המהיר של היום ילדים פחות מוכנים להביע או להתמודד עם הרגשות שלהם, ולעתים תכופות פונים להתנהגויות הרסניות או להתמכרויות כמו בריונות, התמכרות לסמים, ואפילו התאבדות", אמרה באירוע שקיימה בבית הלבן בהשתתפות הנשיא ובכירים אחרים.

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully