וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה-FBI לנצרת: בכיר במשרד הבריאות חשוד באחזקת חומר פדופילי

27.5.2018 / 10:57

פרסום ראשון: בבית הרופא, ששימש בתפקידים בכירים גם בארגון רופאי בריאות הציבור, ארגון רופאי המדינה ואלו"ט, מצאו החוקרים חומר אסור בכמות גדולה. כתב אישום בעניינו טרם הוגש. החשוד טען: "מדובר בטעות של המשטרה"

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החשוד לא הכחיש כי הוא נוהג לצפות בסרטונים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בכיר במשרד הבריאות חשוד באחזקת ובהפצת צילומים וסרטונים פדופיליים. הרופא בן ה-51, תושב חיפה ורופא נפת נצרת, כיהן בהנהלת אלו"ט ושימש בתפקידים בכירים בארגון רופאי בריאות הציבור וארגון רופאי המדינה.

החקירה נגד הרופא החלה בבולשת הפדרלית של ארצות הברית (FBI), ובחודש ינואר האחרון נודע לו על כך באקראי כשבוטלה הוויזה שלו לארצות הברית. בהמשך נחסמה גישתו גם לאחד מחשבונותיו באתר גוגל. בנוסף, יחידת להב 433 של משטרת פתחה אף היא בחקירה נגדו. בפשיטה על ביתו מצאו החוקרים ציוד מחשב ועליו אלפי תמונות וסרטונים אסורים. הוא נעצר, ובחקירתו לא הכחיש כי הוא נוהג לצפות בסרטונים והודה כי "יש לו בעיה". הוא שוחרר בערבות כספית גבוהה, החקירה בעניינו נמשכת וכתב אישום טרם הוגש.

עוד בוואלה! NEWS:
בתגובה להפעלת מטענים: שני הרוגים פלסטינים מירי צה"ל ברצועה
"נפלת מות גיבורים": לוחם דובדבן רונן לוברסקי הובא למנוחות
טראמפ וקים הביעו אופטימיות לקראת הפסגה: "התכנון לא השתנה"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

סניגורי הרופא החשוד, עו"ד תמי אולמן ועורכי הדין שאדי סרוג'י ושחף אולמן ממשרדה, מסרו כי הוא מכחיש מכל וכל הפצה של כל חומר אסור. "הוא טוען בפנינו כי מדובר בטעות של המשטרה", מסרו הסנגורים לוואלה! NEWS. "במידה ויוגש כתב אישום נוכל ללמוד את החומר ולהוכיח את טענות מרשנו". מאלו"ט נמסר כי הרופא ביקש בשבוע שעבר לסיים את כל תפקידיו הציבוריים בארגון מסיבות אישיות.

ד"ר אהוד מירון בן ה-53, תושב חיפה, שימש כרופא נפת נצרת של משרד הבריאות, כיהן בהנהלת אלו"ט ושימש בתפקידים בכירים בארגון רופאי בריאות הציבור וארגון רופאי המדינה. החקירה נגדו החלה ב-FBI, הבולשת הפדרלית של ארצות הברית ובחודש ינואר 2018 נודע לו על כך באקראי כשבוטלה הוויזה שלו לארצות הברית. בהמשך נחסמה גישתו גם לאחד מחשבונותיו באתר גוגל.

במקביל, יחידת לה"ב 433 של משטרת ישראל התבקשה לאתר אותו ופתחה אף היא בחקירה נגדו. בפשיטה על ביתו מצאו החוקרים ציוד מחשב ועליו התמונות והסרטונים האסורים. הוא נעצר, ובחקירתו לא הכחיש כי הוא נוהג לצפות בסרטונים והודה כי "יש לו בעיה". הוא שוחרר בערבות כספית גבוהה. מאלו"ט נמסר בסמוך למעצרו כי: "ד"ר אהוד מירון ביקש לסיים את כל תפקידיו הציבוריים באלוט מסיבות אישיות".

בעברו כיהן כיו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור ושימש כרופא עצמאי עבור שרותי בריאות של "כללית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully