וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת רצח דבורה הירש: עורך דין מוכר נחקר בחשד לשיבוש הליכים

27.5.2018 / 7:36

המשטרה עצרה את עורך הדין בחשד לשיבוש חקירת הרצח שזעזע את הדרום, והוא שוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. בשבוע שעבר נרשמה התקדמות בחקירת התיק לאחר שנעצר ראש ארגון הפשע יניב זגורי ונעשה שימוש בעד שסייע במעצר שבעה חשודים נוספים

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

עו"ד מוכר נעצר ושוחרר הבוקר (ראשון) למעצר בית בחשד לשיבוש הליכי חקירת רצח דבורה הירש בשנת 2016. עורך הדין נעצר לחקירה בחשד לשיבוש הליכים בתיק, ושוחרר לאחר מעצרו לחמישה ימי מעצר בית. זהו הסנגור השני שנעצר על ידי המשטרה בתיק זה. מעצרו של עורך הדין הגיע לאחר שורת מעצרים שבוצעו בתיק שזעזע את הדרום, כשבשבוע שעבר נעצר ראש ארגון הפשיעה יניב זגורי, בחשד שהיה מעורב ברצח, ובית המשפט האריך את מעצרו בשבעה ימים.

המשטרה הודתה בקיומו של עד שסייע בקידום חקירת רצח הירש, גרושתו של עד המדינה טל קורקוס במרץ 2016. הפרט עלה מצו איסור פרסום שהוצא על פרטי חקירת הפרשה, בו בין השאר צוין כי אין לפרסם את פרטי העד או את פרטי בני משפחתו. בתחילה נטען כי מדובר בעד מדינה, אולם לאחר מכן המשטרה חזרה בה ופרסמה תיקון בנושא.

יניב זגורי. רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב, מערכת וואלה! NEWS
נעצר בשבוע שעבר. זגורי/מערכת וואלה! NEWS, רפרודוקציה, יהודה לחיאני, מעריב

לפני כשבועיים עצרה המשטרה שבעה תושבי הדרום בחשד למעורבות ברצח. החשודים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית בבאר שבע, ומאוחר יותר הוארך מעצרם. אחד מהעצורים, מוטי אלמקייס, הוא גיסה של הירש. החקירה של המשטרה, שבוצעה בשיתוף עם פרקליטות דרום, עברה לשלביה הגלויים עם מעצרם של החשודים על ידי בלשי המשטרה.

גרושתו של קורקוס נורתה למוות לעיני שלושת ילדיהם בעת שהייתה ברכבה בבאר שבע. קורקוס הפליל לפני כעשור בעדותו את מקורבו לשעבר יניב זגורי, הנחשב לעבריין הבכיר בבאר שבע וכונה לא פעם "בעל הבית של העיר", והמשטרה חשדה כי רצח הגרושה התבצע כנקמה על מעשי בעלה לשעבר. שישה חשודים נעצרו בעבר למעורבות ברצח של הירש, אולם כולם שוחררו בשל חוסר בראיות.

עוד באותו נושא

המשטרה הודתה: נעשה שימוש בעד שסייע בפענוח רצח דבורה הירש

לכתבה המלאה
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס. -, מערכת וואלה! NEWS
אינפו - שני ראשי ארגוני פשע חשודים ברצח עד המדינה טל קורקוס/מערכת וואלה! NEWS, -

עד המדינה טל קורקוס חוסל ביוני 2017 באשקלון בפיצוץ ברכבו. קורקוס היה בכיר בארגון פשע בדרום ויעד מודיעיני של המשטרה. גורם המעורה בפרטי החקירה מסר כי העבריין היה דמות בכירה בארגון פשע וחיסולו הוא "המשמעותי ביותר בשנים האחרונות בעולם הפשע בישראל".

עו"ד אורי בן נתן, המייצג את זגורי, הכחיש בשבוע שעבר את החשדות שיוחסו לו. "אין לו כל חלק במעשה", אמר. "ביום האירוע הוא תושאל על ידי חוקרי המשטרה ואפילו לא נעצר. העובדה שהוא מואשם ברצח טל קורקוס, שגם אותו הוא מכחיש, אינה עילה להאשימו גם ברצח המיוחס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דבורה הירש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully