וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לחדירת ארבעת הפלסטינים: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה

26.5.2018 / 23:35

צה"ל תקף יעדים של חמאס באזור רפיח וחאן יונס באמצעות מטוסי חיל האוויר. לא דווח על נפגעים. מוקדם יותר פורסם תיעוד חדירה של ארבעה מחבלים לישראל מרצועת עזה. הארבעה נראו משליכים בקבוק תבערה בסמוך לגבול ונמלטים חזרה לשטח הרצועה לאחר שכוח צה"ל פתח באש

עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: תקיפת צה"ל ברצועה, השבוע)

צה"ל תקף הערב (שבת) באמצעות מטוסי קרב יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון חמאס בדרום רצועת עזה. לפי דובר צה"ל, התקיפה בוצעה בתגובה לחציית הגדר ולניסיון פגיעה בתשתית ביטחונית שבוצעה מוקדם יותר היום, וכן לניסיונות חוזרים לפגיעה בתשתיות ביטחוניות.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בחומרה את המשך הניסיונות היום-יומיים של ארגון הטרור חמאס לפגוע בתשתיות ביטחוניות, תוך איום על ביטחון התושבים והחיילים, ונחוש להמשיך לממש את משימות ההגנה ולהבטיח ביטחון. ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המתבצעות מעזה כנגד אזרחי ישראל".

מוקדם יותר, פרסמה רשת "אל אקצה", המזוהה עם חמאס, תיעוד של ארבעה פלסטינים שחצו הבוקר את גדר המערכת בדרום רצועת עזה, השליכו בקבוק תבערה בקרבת הגבול, ונמלטו בחזרה לאחר שכוח צה"ל פתח לעברם באש. בתיעוד נראים הארבעה מתקרבים לגבול, מבעירים אש ובורחים. הארבעה השאירו בשטח אוהל עליו הכיתוב "צעדת השיבה. חוזרים לאדמות פלסטין". מדובר צה"ל לא נמסר על נפגעים בתקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: "21 הרוגים, בהם 9 איראנים, בתקיפה של ישראל בחומס"
משחק סכום אפס: ההימור הגרעיני של טראמפ לנטרול איראן וצפון קוריאה
בגלל סרט נגד מוחמד: בית המשפט במצרים הורה לחסום את יוטיוב

תקיפת תשתית מנהרת טרור ברצועת עזה בידי צה"ל. 23 במאי 2018. מערכת וואלה!
תקיפת תשתית מנהרת טרור על ידי צה"ל/מערכת וואלה!

אתמול השליכו פלסטינים שהתקרבו לגדר בצפון הרצועה מטען חבלה אל עבר כוח צה"ל וניסו לפגוע בתשתית ביטחונית במקום. גם בתקרית זו לא דווח על נפגעים.

כ-1,600 מפגינים פלסטינים הפגינו אתמול בשני מוקדים בקרבת גדר המערכת ולטענת הצבא יידו אבנים והבעירו צמיגים. כוחות צה"ל שהוצבו מולם מצדו השני של הגבול השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות מולם ובכמה מקרים פתחו בירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully