וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "21 הרוגים, בהם 9 איראנים, בתקיפה של ישראל בחומס"

ברשת סקיי ניוז אמרו כי היו הרוגים רבים בהפצצת שדה התעופה הצבאי א-דעבה, המיוחסת לחיל האוויר. האתר, לפי דיווחים, משמש בסיס של חיזבאללה

עריכת וידאו: ניר חן

21 בני אדם נהרגו בתקיפת בסיס חיזבאללה בחומס, המיוחסת לישראל - כך דיווחה היום (שבת) רשת סקיי ניוז בשפה הערבית. לפי הדיווח, שהתבסס על מקורות מקומיים, בין ההרוגים היו גם תשעה איראנים. אתמול דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם כי ישראל תקפה את שדה התעופה א-דבעה, שנמצא לא הרחק מהגבול עם לבנון, אך מסר כי לא ברור אם היו נפגעים.

אתמול התייחס לתקיפה מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. "אתמול (חמישי) תקפה ישראל מהמרחב האווירי של לבנון בסוריה, איפה הריבונות?", אמר מנהיג הארגון השיעי, בטקס לציון 18 שנה לנסיגת צה"ל מדרום לבנון, כשהוא פונה למתנגדיו במדינה הדורשים ממנו לוותר על נשקו.

לקריאה נוספת בנושא
ארה"ב באזהרה חריגה לאסד: אל תצא למתקפה בגבול עם ישראל
נסראללה: ישראל תקפה אתמול בסוריה משטחה האווירי של לבנון

סוריה: הופצץ שדה התעופה הצבאי ליד חומס. מערכת וואלה! NEWS
סוריה: הופצץ שדה התעופה הצבאי ליד חומס/מערכת וואלה! NEWS

בתוך כך, הבוקר דווח בעיתון א-שרק אל-אווסט כי ישראל הודיעה לרוסיה על החלטתה להרחיב את "הקווים האדומים" שלה בסוריה. לפי הדיווח, שהתבסס על מקורות דיפלומטיים מערביים, אותם קווים אדומים כוללים מניעת התבססות צבאית של איראן, חיזבאללה והמליציות השיעיות בכל שטח סוריה, ולא רק בדרומה.

ישראל תקפה בשבועות האחרונים שורת מטרות של איראן ברחבי סוריה, שבהן נהרגו לפי דיווחים שונים עשרות איראנים וחברי מיליציות שיעיות. התקיפה המשמעותית ביותר הייתה לפני כשבועיים, והיא הגיעה בתגובה לשיגור של עשרות רקטות לעבר רמת הגולן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ציוץ המראה את ההרס בעקבות התקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully