וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצים את הגדר ומציתים אש: תיעוד ארבעת הפלסטינים שחדרו לישראל

חמאס פרסם תיעוד של ארבעת הפלסטינים שחצו הבוקר את גדר המערכת בדרום רצועת עזה. הארבעה הצליחו להימלט לאחר שכוח צה"ל פתח לעברם באש. הם השאירו בשטח אוהל עליו כתוב: "צעדת השיבה, חוזרים לאדמות פלסטין"

צלמים זמניים מורשים

רשת "אל אקצה", המזוהה עם חמאס פרסמה הערב (שבת) תיעוד של ארבעת הפלסטינים שחצו הבוקר את גדר המערכת בדרום רצועת עזה, השליכו בקבוק תבערה בקרבת הגבול, ונמלטו בחזרה לאחר שכוח צה"ל פתח לעברם באש. בתיעוד נראים הארבעה מתקרבים לגבול, מבעירים אש ובורחים. הארבעה השאירו בשטח אוהל עליו הכיתוב "צעדת השיבה. חוזרים לאדמות פלסטין". מדובר צה"ל לא נמסר על נפגעים בתקרית.

אתמול השליכו פלסטינים שהתקרבו לגדר בצפון הרצועה מטען חבלה אל עבר כוח צה"ל וניסו לפגוע בתשתית ביטחונית במקום. גם בתקרית זו לא היו נפגעים.

כ-1,600 מפגינים פלסטינים הפגינו אתמול בשני מוקדים בקרבת גדר המערכת ולטענת הצבא יידו אבנים והבעירו צמיגים. חיילי צה"ל שהוצבו מולם מצבו השני של הגבול השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות מולם ובכמה מקרים פתחו בירי. ממשרד הבריאות בעזה נמסר כי 25 מפגינים נפצעו בדרגות שונות, מחנק ומשאיפת גז מדמיע. לפנות בוקר נמסרה הודעה על מותו בבית חולים ברצועה של גבר בן 41, חוסין סאלם אבו עוידה, שנפצע בהפגנות בגדר בשבוע שעבר לאחר פתיחת השגרירות האמריקנית בירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
פרסום ראשון: האו"ם מנסה לכנס פגישה ישראלית-פלסטינית-מצרית על רצועת עזה
הרוג שני בעימותים ברצועת עזה; צה"ל: 24 מההרוגים אתמול - מחבלים
כלי טיס זעיר של צה"ל הפיל 40 עפיפונים בגבול רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully