וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש אבוקות עשן הונחו בסמוך לבית נתניהו בקיסריה; אין נפגעים

האבוקות הודלקו במהלך הפגת פעילי סביבה. הן הונחו בפח אשפה סמוך לבית ולא גרמו לנפגעים. ראש הממשלה שהה בביתו בזמן התקרית. מארגני ההפגנה: "המאבק שלנו לא אלים, דוגלים באוויר נקי ומגנים את המקרה"

שלוש אבוקות עשן הונחו היום (שישי) בסמוך לביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שבקיסריה. האבוקות הונחו בפח אשפה סמוך במהלך הפגנת פעילי סביבה במקום. לא היו נפגעים באירוע. ראש הממשלה שהה בבית בזמן התקרית, ועודכן מאנשי הביטחון במקום כי האירוע בשליטה.

בהפגנה במקום, שכללה מחאה להרחקת אסדות הגז, השתתפו כ-800 בני אדם. נער שהיה במקום השליך אבוקה הקרקע כשהקהל החל להתפזר, ומפגינים אחרים תפס אותה והשליכו אותה לפח האשפה. ההפגנה התפזרה ואיש לא נעצר בידי כוח המשטרה שאבטח את האירוע.

עוד בוואלה! NEWS
חשד לעפיפון תבערה: שריפת ענק בשלושה מוקדים באזור כיסופים
משרד ראש הממשלה ביקש לרכוש רכב ממוגן עבור שרה נתניהו
נאבקים על חייו: מצבו של לוחם דובדבן מוסיף להיות אנוש

רימון עשן הושלך בסמוך לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה,  25 במאי 2018. אורן טל, מערכת וואלה! NEWS
מקום האירוע סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אורן טל

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת מחאה המתקיימת בקיסריה, הושלכו שלושה רימוני עשן פעילים לתוך פח אשפה ברחוב הסמוך למגורי ראש הממשלה. אין נזק ואין נפגעים, חבלן מטפל במקום". עוד נמסר כי האירוע הועבר להמשך חקירה.

יוני ספיר, שעומד בראש ארגון "שומרי הבית" שיזם את ההפגנה, אמר כי "בתום ההפגנה ואחרי שירת התקווה גילינו כי אבוקה הושלכה מאחורי המפגינים בסמוך לפח. אחד מהפעילים השליך אותה וההפגנה התפזרה". לדבריו, "אין לנו מושג מי עשה את זה ואין לנו קשר אליו. אנו סבורים כי מי שהשליך את האבוקה רצה להזיק לנו ולפעילות שלנו. המאבק שלנו לא אלים, ואנחנו דוגלים בשמירה על הסביבה ועל אוויר נקי, וזו סיבה נוספת לגנות את האירוע הזה".


(עדכון ראשון: 15:38)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully