וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקים על חייו: מצבו של לוחם דובדבן מוסיף להיות אנוש

הלוחם שנפצע במהלך פעילות מבצעית במחנה הפליטים אל-עמארי שברמאללה מפגיעת לוח שיש כבד, מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בעודו מורדם ומונשם. החייל השתתף בכיתור בחיפוי על כוח מיחידתו בזמן מבצע מעצרי חשודים בפיגועי ירי. המצוד אחר המחבל הפוגע - נמשך

עריכה: שניר דבוש

מצבו של לוחם דובדבן שפונה לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים לאחר שנפצע בפעילות מבצעית סמוך לרמאללה מוסיף הבוקר (שישי) להיות אנוש. הלוחם שנפצע מלוח שיש כבד שהושלך לעברו ופגע בו ישירות, מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ שבבית החולים.

יהודית, מנהלת בית הספר שבו למד הלוחם, סיפרה עליו ואמרה שהיה "בוגר מדהים, ילד מצטיין, ערכי מאוד, חבר טוב עם לב ענק". לדבריה, "אפשר היה לראות זאת גם אתמול, שמאז המקרה מגיעים בהמוניהם חבריו לספסל הלימודים להתפלל לשלומו. הוא נער מקסים, כל כך היה כיף ללוות לאורך תהליך ההתבגרות שלו". היא סיפרה שהיה תלמיד מצטיין ועשה הכול "בענווה ובצניעות גדולה".

לקריאה נוספת:
צה"ל: הפעילות שבה נפצע לוחם דובדבן - נגד מעורבים בפיגועי ירי
תחקיר צה"ל: המחבל השליך על לוחם דובדבן פלטת שיש - ונמלט

לוחמי דובדבן ברמאללה חייל נפצע בפעילות מבצעית ה-24 במאי 2018. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד הפעילות המבצעית ברמאללה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בתיה, שהייתה המחנכת והיועצת של החייל, הוסיפה כי צוות בית הספר "מתפלל לראות שוב את החיוך התמידי שלו שלא מש מפניו לעולם". "הוא היה תלמיד מצטיין שלוש שנים ברציפות, לא מתנשא על חבריו, לא יהיר, ידע לשתף במינונים שמתאימים", אמרה. לדבריה, לפני הגיוס לצה"ל, אמר לצוות בית הספר כמה הוא נרגש להגיע ליחידה. "כשהיה מפגש מחזור לקבלת תעודות בגרות שאלו אותו איך זה להיות בדובדבן, והוא אמר 'השירות מאתגר, אבל שם אני רואה את עצמי'".

הפעילות המבצעית שבמהלכה נפצע הלוחם התרחשה במחנה הפליטים אל-עמארי סמוך לרמאללה. היא כוונה נגד חוליית פעילים שהיו מעורבים בביצוע פיגועי ירי בגזרה בתקופה האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פינוי המאבטח שנפצע קל בפיגוע דקירה בכרמי צור לביה"ח הדסה עין כרם. 7 בפברואר 2018. רוני כנפו
הלוחם עדיין מאושפז במצב אנוש. בית החולים הדסה עין כרם/רוני כנפו

במהלך פעילות המעצרים נעצרו שלושה חשודים במעורבות בפיגועי ירי. כל החשודים הועברו לחקירת שב"כ. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול ככל שיידרש לסיכול ומניעת פיגועי טרור", נמסר מצה"ל.

הפעולה כללה כוחות משולבים - בהם גם מסתערבים. בשלב מסוים, הושלך לוח שיש גדול מגג המבנה הסמוך מגובה שלוש קומות. כתוצאה מכך קסדתו נשברה, ונפצע בראשו. לאחר מכן הלוחם נפל ונפגע גם בגבו.

המחבל שהשליך את לוח השיש לא נעצר. בצה"ל הסבירו כי לא שונו פקודות הפתיחה באש, וכי לא בוצע ירי לעברו משום שהוא לא זוהה כנדרש לביצוע הפעולה. עוד צוין כי חקירת האירוע נמשכת.

אינפו - שחזור התקרית של דובדבן. -, מערכת וואלה! NEWS
אינפו - שחזור התקרית של דובדבן/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully