וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תחתונים וחבל תלייה: תמונת מחבל ערום נתלתה בלב יפו

24.5.2018 / 7:52

פעילי עוצמה יהודית תועדו תולים את תמונתו של המחבל עבד אל-חאכים עאסי שרצח את הרב איתמר בן גל, על גבי מגדל השעון בעיר - כחלק מקריאתם להחלת עונשי מוות על מחבלים. מיכאל בן ארי: "מדובר במיצג אומנות". המשטרה: "רואים את האירוע בחומרה, השלט הוסר באופן מידי"

עריכה: יאיר דניאל

תמונתו של המחבל עבד אל-חאכים עאסי, שרצח את הרב איתמר בן גל בצומת אריאל לפני כשלושה חודשים, נתלתה הלילה (חמישי) ביפו, כשלגופו בגדים תחתונים ולצווארו חבל תלייה. פעילי תנועת "עוצמה יהודית" תועדו בעודם מבצעים את המעשה ומציבים את התמונה על גבי מגדל השעון שבעיר העתיקה. התמונה הוסרה לאחר מכן על ידי כוחות משטרה שהגיעו למקום.

בתיעוד המעשה נראים פעילי התנועה מטפסים באמצעות סולמות על המגדל המוכר ותולים את התמונה מתחת לאחד מחלונותיו. הפעילים ביצעו את המעשה כחלק מקריאת התנועה להחיל עונש מוות על מחבלים.

עוד בוואלה! NEWS:
צפון קוריאה: תלוי בארה"ב אם לפגוש בנו בחדר - או בעימות גרעיני
חמינאי הציב לאירופה שבעה תנאים להישארות איראן בהסכם הגרעין
המפכ"ל אלשיך: "3 שנים הן זמן קצר מדי כדי לחולל שינויים"

תמונת המחבל עבד אל חאכים עאסי נתלתה בכיכר השעון ביפו עם חבל תלייה לצווארו - 24 במאי 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
מגדל השעון ביפו, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, ---

"מדובר במיצג אומנות בו אנשי עוצמה יהודית שיתפו פעולה עם סטודנטית משנקר שעומדת מאחורי המיזם", אמר ד"ר מיכאל בן ארי, איש עוצמה יהודית. "כבוד האדם וזכויות האדם שייכות לבני אדם ולא לחלאת המין האנושי שלקח סכין ושחט אבא לארבעה ילדים קטנים והשאיר אחריו אלמנה צעירה. ככה סתם. מי שקיבל את כל הזכויות האפשריות כאן - אז יש מי שדואג שמראים אותו בתחתונים. אני דואג שהוא לא קיבל כדור בראש. כדאי שנדע לתת כבוד לחייהם של תושבי ישראל ולא לרוצחים נאלחים מהסוג הזה".

בעקבות האירוע מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל ניסיון להסלמה ופגיעה בסדר הציבורי. השלט הוסר על ידי משטרת ישראל באופן מידי". כמו כן נמסר כי נפתחה חקירה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully