וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: המרגל הרוסי לשעבר שהורעל בגז עצבים שוחרר מביה"ח

סרגיי סקריפל שוחרר מבית החולים בסליסברי שם היה מאושפז בחודשיים האחרונים לאחר שהורעל יחד עם בתו יוליה במרכז מסחרי בעיר. התקרית יוחסה לרוסיה שהכחישה מעורבותה. פוטין: "תודה לאל שהוא החלים. מקווה שהוא יישאר בריא ושלם"

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: שחרורה של בתו של המרגל הרוסי מבית החולים בבריטניה, אפריל)

המרגל הרוסי לשעבר סרגיי סקריפל שוחרר היום (שישי) מבית החולים בעיר סליסברי בבריטניה שם היה מאושפז בחודשיים האחרונים לאחר שהורעל יחד עם בתו יוליה במרכז מסחרי בעיר. בתקרית, שיוחסה לרוסיה וגרמה למשבר דיפלומטי חריף בין המדינות, נפגעו השניים באורח קשה. יוליה, בת 33, שוחררה מבית החולים בחודש שעבר. יחד עמם נפגע גם שוטר מקומי ששוחרר מאז התקרית, ב-4 במרץ. גורמי ביון בממלכה מצאו שרידי גז עצבים מסוג "נוביצ'וק" בזירת התקרית. לדברי לורנה ויליקינסון, האחראית על שירותי האחיות בבית החולים שבו אושפז סקריפל, שחרורו הוא צעד משמעותי בהחלמתו והוא יעבור שיקום יחד עם בתו במקום מאובטח שפרטיו לא נמסרו.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין התייחס לשחרורו של סקריפל מבית החולים ואמר כי הוא מאחל לו בריאות טובה. לדבריו, אם תוקפיו היו משתמשים בנשק המכיל גז עצבים סקריפל היה מת במקום. "תודה לאל שהוא החלים ושוחרר מבית החולים. אני מקווה שהוא יישאר בריא ושלם", הוסיף פוטין שנשא דברים בתום פגישה עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בסוצ'י שלחופי הים השחור. הנשיא הרוסי חזר והכחיש כל מעורבות של מוסקבה בהרעלתם של סקריפל ובתו והציע לסייע במאמצי החקירה.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח בסוריה: מערכות נ"מ איראניות הותקפו בשדה תעופה צבאי בחמאת
גל שריפות ברחבי הארץ: שיבושים בנתב"ג; תושבים פונו מבתיהם
צה"ל נערך להפגנות בצל הרמדאן; הניה: "נמשיך עד להסרת המצור"

המרגל הרוסי לשעבר סרגיי סקריפל ובתו יולה.
סרגיי סקריפל ובתו יוליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully