וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב הלוי על המתיחות עם אלשיך: לא היה כלום, אל תעשו לי את זה

מפקד מחוז ירושלים התייחס למתיחות עם המפכ"ל בסיור שערכו השניים בעיר. "התייחסנו כבר, ואמרנו שלא היה כלום", אמר. בכירים במשטרה אמרו כי אלשיך נוקט צד בקרב הירושה על המפכ"לות כדי להכשיל את הלוי, אחרי שהאשימו בקשר חשאי עם נתניהו. אלשיך: "אין לנו זמן לשטויות"

צילום מסך

ניצב יורם הלוי התייחס הבוקר (שישי) למתיחות עם מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, ובסיור שעורכים השניים בירושלים ביום השישי הראשון של חודש הרמדאן ביקש: "התייחסנו כבר ואמרנו שלא היה כלום. אל תעשו לי את זה בבקשה".

אתמול אמרו גורמים בכירים במשטרה כי אלשיך נוקט צד בקרב הירושה על תפקיד המפכ"לות לאחר שיסיים את תפקידו, כדי להכשיל את מועמדו של הלוי. כך, בשיחות תדרוך לכתבים, אמר אלשיך כי הלוי מנהל קשר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו מעל ראשו של המפכ"ל ושל השר לביטחון הפנים גלעד ארדן.

מקורביו של אלשיך טענו כי זה הרקע לכך שהלוי סירב להתמנות לתפקיד הסמפכ"ל, אולי בסביבתו של הלוי דחו את הטענות, ואמרו כי הלוי רואה את עצמו מועמד רק לתפקיד אחד, מפכ"ל המשטרה, ולכן סירב לתפקיד הסמפכ"לות. לטענת המקורבים, הלוי מפקד מחוז ירושלים במשטרה, עשה במשך תקופה ארוכה שורה של פרויקטים במחוז ירושלים ואין טעם לעזוב כעת את התפקיד לטובת תפקיד הסמפכ"ל.

עוד בוואלה! NEWS:
הניצב הבכיר מאשים את אלשיך: מסכל בכל מחיר את מינויי למפכ"ל
אחרי ההאזנות והצילומים: "הבנקאי של ביטן" מכר את החנות
האחיות נרצחו לעיני בני משפחתן: "אחינו עשה מה שהיה צריך לעשות"

מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי בירושלים,  18 במאי 2018. נועם מושקוביץ
הלוי בירושלים, היום/נועם מושקוביץ

המפכ"ל הגיב בסיור בירושלים למתיחות עם הלוי כי "אין לנו זמן לשטויות האלה. אני הפסקתי להיות מופתע מזה שאני מגלה בתקשורת על כל מיני סערות שאני לכאורה מעורב בהן. אני לא שמעתי שאמרתי את הדברים האלה, ולכן קצת מוזר ההתרחשות הזאת. אנחנו (אני והלוי - מ"ה) נפגשים כל הזמן. אני לא עוסק לא ברכילויות ולא בשטויות, אלא בעבודה. כל מי שמתעסק ברכילויות, שיסביר מאיפה הוא שמע".

ניצב הלוי אמר למקורביו אחרי הפרסום כי "אני לא יודע מי עומד מאחורי הפרסומים על קשרים שלי עם ראש הממשלה. הדברים אינם נכונים. מישהו מנסה לחבל באפשרות שלי להתמודד על תפקיד המפכ"ל. הקשרים שלי עם המפכ"ל הם טובים. אתמול נפגשתי איתו, ומחר אני נפגש איתו. אני לא יודע מי עומד מאחורי הניסיון הזה לפגוע בי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי בירושלים,  18 במאי 2018. נועם מושקוביץ
ניצב הלוי בירושלים/נועם מושקוביץ

דוברת המשטרה נצ"מ מירב לפידות הגיבה לפרסום על המתיחות ואמרה כי "אנחנו לא מאשרים ולא מכחישים דבר בנושא".

עוד הוסיפו בדוברות המשטרה כי הם "דוחים את הטענות בדבר עימותים או כל אמירות אחרות הנוגעות לאופי היחסים בין בכירי המשטרה. המפכ"ל הוביל רפורמות רבות במשטרה ביחד ובשיתוף פעולה מלא עם סגל הפיקוד הבכיר כולו. שוב אנו עדים לדיסאינפורמציה המובאת כביכול בשם המפכ"ל או 'מקורביו'. צר לנו על הטעיית הציבור, האחריות על הפרסומים הינה על המפרסם".

(עדכון ראשון 10:00)

המפכ"ל רוני אלשיך בהערכת מצב בירושלים בחג הרמדאן. נועם מושקוביץ?, מערכת וואלה
המפכ"ל בסיור בירושלים/מערכת וואלה, נועם מושקוביץ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully