וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן שבע שרכב על אופניים בביתר עילית נפגע מאוטובוס - ומת

בן השבע נפגע סמוך לסניף רמי לוי בעיר, ופונה על ידי חובשים ופרמדיקים לבית החולים הדסה עין כרם במצב אנוש. בתום מאמצי החייאה נאלץ הצוות הרפואי ביחידת הטראומה לקבוע את מותו

זירת תאונת האוטובס בו נהרג ילד בן 7 ביתר עילית. -, מערכת וואלה! NEWS
התאונה בביתר עילית/מערכת וואלה! NEWS, -

ילד בן שבע מת הערב (חמישי) מפגיעת אוטובוס בביתר עילית, ברחוב החוזה מלובלין סמוך לסניף רמי לוי בעיר. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי, ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב אנוש, תוך פעולות החייאה עם פגיעת ראש. בבית החולים נקבע מותו. ממשטרת מחוז ש"י נמסר כי נהג האוטובוס עוכב לחקירה.

חובש רפואת חירום משה ציינוירט סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב ילד כבן שבע מחוסר הכרה עם פגיעת ראש. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו החייאה. בהמשך העלנו אותו לאמבולנס שפינה אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: עקף מימין, חצה באדום - והתנגש בעוצמה ברכב ממול בצפון
עם הירואין, באור אדום: 15 שנות מאסר לנהג המשאית שהרג 3 בני משפחה
קנס של 4,500 שקלים ושלילת רישיון: ההמלצות לענישה על SMS בנהיגה

פינוי המאבטח שנפצע קל בפיגוע דקירה בכרמי צור לביה"ח הדסה עין כרם. 7 בפברואר 2018. רוני כנפו
פונה לבית החולים הדסה עין כרם/רוני כנפו

בן השבע פונה להדסה עין כרם, שמסרו כי הוא הגיע ליחידת הטראומה כשהוא ללא דופק. מאמצי ההחייאה נמשכו גם בבית החולים, אך הצוות נאלץ לקבוע את מותו. מוקדם יותר נפצע גבר כבן 40 באורח בינוני ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונת דרכים בשדרות יצחק רבין באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים ברזילי בעיר.

(עדכון ראשון 20:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully