וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצג מעורר מחלוקת בבצלאל: שמות ההרוגים הפלסטינים על רקע שחור

תלמידים באקדמיה תלו כרזות ברחבי המוסד עם שמות 63 ההרוגים בעימותים עם כוחות צה"ל ברצועה. "הפעולה הזו יצרה שיח, זה לא עניין גדול", אמר סטודנט. ח"כ תמנו-שטה תקפה: "מוסדות אקדמיים מסיתים נגד חיילים במסווה של הומניות"

מיצג נזדהות עם ההרוגים הפלסטינים בבצלאל, ירושלים. מערכת וואלה! NEWS
שמות ההרוגים ברצועת עזה שנתלו על כרזות בבצלאל, היום/מערכת וואלה! NEWS

סטודנטים באקדמיה לאמנות בצלאל תלו היום (רביעי) מיצגי מחאה על האירועים האחרונים בעזה שבהם נהרגו 63 פלסטינים. סטודנטים ערבים באקדמיה תלו עשרות שלטים שחורים ועליהם שמות ההרוגים הפלסטינים בעימותים שהיו ביום שני בגבול רצועת עזה. במקביל תלו שלטים עם התמונה של רצועת עזה ועליה הכיתוב I'M NOT YOUR TOY בהשראת שירה של נטע ברזילי.

סטודנט בבצלאל סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי "חבורה של סטודנטים ערבים פתחו במחאה על האירועים האחרונים בעזה ועל מספרם הרב של ההרוגים ותלו במסדרון פוסטרים עם שמות ההרוגים". לדברי הסטודנט, "הדבר יצר שיח, כך שגם סטודנטים אחרים הגיבו לזה ותלו תמונות שכתוב עליהם "גוש קטיף" במקום רצועת עזה. אנשים עברו ליד זה והסתכלו, זה לא עניין גדול בבצלאל, באקדמיה הזאת מייצרים כל מיני דימויים על כל מה שקורה בחברה הישראלית וזה אחד מהם". לאחר תליית השלטים עם שמות ההרוגים ברצועת עזה, נתלו מתחתיהם דפים עם שמות הרוגים ישראלים שנרצחו בגל הטרור האחרון.

עוד בוואלה! NEWS:
בכיר בחמאס מודה: 50 מההרוגים בהפגנות בעזה - אנשינו
אחרי שגורש מטורקיה: שגריר ישראל הושפל בנמל התעופה
ההערכה בישראל: המשבר זמני, ארדואן נמצא במצוקה פוליטית פנימית

מיצג נזדהות עם ההרוגים הפלסטינים בבצלאל, ירושלים. מערכת וואלה! NEWS
"I'M NOT YOUR TOY". הכתובות שנתלו בבצלאל, היום/מערכת וואלה! NEWS

מבצלאל נמסר כי "האקדמיה בבצלאל היא מרחב מוגן לחופש הביטוי בישראל, ומאפשרת לסטודנטים שיח חופשי, ביקורתי ויצירתי במגוון הנושאים המעסיקים אותם".

ח"כ פנינה תמנו שטה (יש עתיד) אמרה כי "מצער ומקומם שבזמן שחיילינו מחרפים נפשם ומונעים פגיעה באזרחי ישראל, יש מי שמנותקים מהמציאות הקשה. לפני שאנו באים בטענות ובביקורת לארגוני חרם וה- BDS אנטי ציונים ואנטישמיים כדאי שנכיר בעובדה שאצלנו בבית בישראל, כולל במוסדות אקדמיים מכובדים משתמשים בחופש הסתה נגד חיילי צה''ל בשם חופש הביטוי ובמסווה של הומניות. מה יגידו אותם חיילים שלא ישנים לילות כימים בהגנה על כולנו. ברצוני לשלוח חיזוקים ותמיכה בחיילי צה''ל, אל ירפה ידיכם אנחנו אתכם''".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיצג נזדהות עם ההרוגים הפלסטינים בבצלאל, ירושלים. מערכת וואלה! NEWS
כרזת התגובה שנתלתה בבצלאל, היום/מערכת וואלה! NEWS
מיצג נזדהות עם ההרוגים הפלסטינים בבצלאל, ירושלים. רימה ברוש, מערכת וואלה! NEWS
שמות ההרוגים הישראלים בגל הטרור האחרון שנתלו מתחת לכרזות המקוריות/מערכת וואלה! NEWS, רימה ברוש

יו"ר תא "אם תרצו" באוניברסיטה העברית דודי אלצופין התייחס לתמונות ואמר, "שוב אנחנו עדים לתופעה מזעזעת בה מפיצים כרזות מלאות שנאה וגאווה במחבלים. בצלאל צריכים לשלוח עובד ניקיון שינקה את ההסתה הזאת ויעניש את הסטודנטים". אלצופין הדגיש כי "שוב אנחנו רואים הוכחה חותכת כמה הקוד האתי נחוץ. עלינו להוקיע כל הסתה לאלימות וטרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully