וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלל את הנהג ומכה באגרופים: תיעוד מטריד של תקיפה באוטובוס בנשר

נוסעי קו 146 של אגד תיעדו מקרה חמור של תקיפת נהג בידי נוסע שטען כי הדלת האחורית נסגרה עליו. הנוסעים הזעיקו אמבולנס שפינה את הנהג להמשך טיפול. המשטרה: הנוסע הגיש תלונה נגדית על הנהג בגין תקיפה

עריכה: שניר דבוש

תיעוד חמור של תקיפת נהג אוטובוס בקו 146 של אגד בנשר תועד אתמול (שני) על ידי אחד הנוסעים. בסרטון נראה נוסע לבוש בחולצה שחורה מכה במכות אגרוף את הנהג לקול צעקות הנוסעים. הרקע לתקיפת הנהג היה טענתו של הנוסע כי נפגע מהדלת האחורית של האוטובוס בעת שביקש לרדת בתחנה.

דובר אגד רון רטנר מסר בתגובה כי "מדובר באירוע של אלימות קשה כלפי נהג אגד, בקו 146 בתחנה בנשר, מצד נוסע שטען שנפגע מסגירת הדלת האחורית. הנוסע ניגש אל הנהג שישב על כסאו, קילל אותו והחל להכותו בעוצמה. הנוסעים הזעיקו אמבולנס שפינה את הנהג להמשך טיפול. אנו מגנים את התופעה של אלימות כלפי נהגים וכלפי נותני שירות בכלל, וקוראים למשטרה למצות את הדין עם התוקף".

עוד בוואלה! NEWS:
הפרעה דו קוטבית: בי-ם חגגו את העברת השגרירות, בעזה ספרו גופות
40,000 זו רק ההתחלה: ישראל עלתה על מסלול ישיר למלחמה עם חמאס
הרוג בתאונה בין שתי משאיות בהרצליה; איילון צפון נחסם מגלילות

אלימות קשה- תיעוד: נוסע קילל והיכה נהג "אגד" בקו 146 בתחנה בנשר לאחר ויכוח בין השניים. אתר רשמי
תיעוד התקיפה בקו אגד, אתמול/אתר רשמי

הדובר הוסיף כי הנהג הגיש היום בצהריים תלונה במשטרה, בתחנת זבולון בחיפה נגד התוקף. התוקף אותר על ידי המשטרה וככל הנראה הגיש תלונה נגדית. הנהג טופל אמש בבית החולים בני ציון בחיפה ושוחרר לביתו כשהוא סובל מחבלות ופגיעות בפנים, בצלעות וברגל.

מהמשטרה נמסר כי "ניידת הגיע למקום במהירות ואיתרה את הנהג והנוסע. במשטרההתקבלה תלונה מצד הנוסע, שטען כי נהג אגד הוא זה שתקף אותו על ידי סגירת דלת האוטובוס במכוון על גופו. לאור האמור, נפתחה חקירה ונגבו עדויות מעדים שהיו במקום, למעט מנהג האוטובוס שהתייצב רק היום בתחנה. החקירה נמשכת".

בתחילת החודש נהג אוטובוס בן 62 נדקר בראשו ונפצע באורח קשה במהלך נסיעה בעפולה. האוטובוס הידרדר ופגע ברכב פרטי ובצינור מים ולאחר מכן המשטרה עצרה צעיר בן 28 בחשד לניסיון רצח בתום סריקות. החשוד שוחרר לאחר מעצרו. נהגי חברת "סופרבוס" השביתו את עבודתם למשך שעה לאות מחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully