וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציה בנשף הסיום של תיכון בארה"ב: טיגריס בכלוב

תלמידי תיכון של בנים בפלורידה רקדו מול חיות בר, בהן גם קופים. בעקבות ביקורת ברשת, המוסד הביע חרטה והתנצל. "לא משקף את הערכים הנוצריים שלנו", אמר המנהל

צילום: CNN, עריכה: יאיר דניאל

תלמידי תיכון בפלורידה שבארצות הברית הביאו לנשף הסיום שלהם טיגריס בכלוב, אך בעקבות ביקורת שספגו על כך מצד תלמידים אחרים, מהורים וממורים ברשתות החברתיות הם הביעו על כך חרטה. לפי תיעוד מהאירוע, שאותו ערכו בוגרי תיכון "כריסטופר קולומבוס", נראה הטיגריס פוסע בכלוב בעוד אורות מהבהבים סביבו.

"אחרי הרהורים בנושא, אנחנו מתחרטים על כך שהיו בעלי חיים בנשף שלנו", אמר המנהל דייוויד פוז בהצהרה שמסר לרשת CBS מיאמי. "ההחלטה הזאת לא משקפת את הערכים הנוצריים ואת ההישגים של הצעירים שלנו ושל בוגרינו".

מרי-כריס קסטלנוס, שאחיה למד בתיכון שבו לומדים רק בנים, כתבה בפייסבוק כי הטיגריס היה "שעשוע אקזוטי עבור הנערים הפזיזים שהיו במקום". בנשף היו גם קופים ושועל.

לפי ההתנצלות, הנהלת התיכון אמרה כי היא אישרה את האירוע וכי בעלי החיים סופקו על ידי מתקנים מורשים על ידי הרשות לשימור חיות הבר והדגה של פלורידה.

עוד ידיעות מהעולם
תמונות לוויין מוכיחות: צפון קוריאה החלה בפירוק אתר הגרעין שלה
עקב גידול שפיר בכליות: מלניה טראמפ עברה ניתוח ואושפזה

נשף הג'ונגל במיאמי- גולשים, תלמידים ומורים מחו ברשתות על הצגת טיגריס בכלוב במסגרת נשף הסיום של תיכון בעיר. מערכת וואלה! NEWS
החיות סופקו על ידי הרשויות. הטיגריס בכלוב בנשף/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully