וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני צעדת הענק: מנהיגי חמאס יצאו לביקור בזק בקהיר

13.5.2018 / 12:47

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי הנייה ובכירים נוספים בארגון עברו דרך מעבר רפיח לקראת פגישה עם המצרים. אלו ככל הנראה ינסו לדחוק בהם לרסן את ההפגנות המתוכננות לימים הקרובים בגבול עזה

צילום: שגרירות ארה"ב, עריכה: שניר דבוש

ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה, ובכירים נוספים בארגון יצאו הבוקר (ראשון) לביקור בקהיר דרך מעבר רפיח - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים. המשלחת יצאה לקראת הפגנות הענק המתוכננות בגבול רצועת עזה נגד העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, ככל הנראה בניסיון של מצרים ללחוץ על חמאס שימנע מהמפגינים לנסות ולפרוץ את הגדר.

בשבוע שעבר אמר מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, כי מתווכים בינלאומיים ואזוריים העלו בפני הארגון הצעות לשליטה על ההפגנות השבועיות שהוא מקיים לאורך הגדר בתקופה האחרונה. בישראל נערכים לאפשרות שהמוני פלסטינים ינסו לחצות את הגדר, והגבירו את הכוננות לאורך הגבול עם עזה לקראת השבוע המתוח, שבמרכזו טקס פתיחת השגרירות בירושלים מחר וציון "יום הנכבה" בשלישי.

עוד ידיעות על המתיחות בדרום
העברת השגרירות לי-ם: איוונקה טראמפ נחתה בישראל
על כל הקופה: "הפגנת השיבה" היא רגע המבחן של חמאס - ושל הרצועה

ראש הלשכה המדינית של חמאס אסמאעיל הנייה עם רוגטה במהלך הפגנות בגבול רצ"ע 13 במאי 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
לחץ מצרי. הנייה בהפגנות ביום שישי/מערכת וואלה! NEWS, -

המתיחות בגבול הדרום נמשכה גם בסוף השבוע האחרון. שני מפגינים פלסטינים נהרג ביום שישי ועוד 970 נפגעו, בהם 175 מירי, במהלך ההפגנות על הגדר. בשעות הערב, פרצו מפגינים למעבר כרם שלום ושרפו את המקום, ובעקבות זאת הורה שר הביטחון אביגדור ליברמן על סגירתו.

אתמול השמיד חיל האוויר מנהרת טרור של חמאס בצפון הרצועה, ליד מעבר ארז, סמוך לגבול. בחודשים האחרונים חשף צה"ל והרס שורת מנהרות ברחבי הרצועה, בזכות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אינפו - השבוע הנפיץ של מאי. -, מערכת וואלה! NEWS
אינפו - השבוע הנפיץ של מאי/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully