וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה המומה: סב רצח שישה מבני משפחתו והתאבד

שבע גופות נמצאו בבית באזור כפרי במערב המדינה, והמשטרה סבורה כי הסב פיטר מיילס בן ה-61 השתמש בכלי הנשק שברשותו כדי להרוג את אשתו, בתו וארבעת ילדיה. האב, שחי בנפרד: "הזעם שלי חלף, אני מלא בצער"

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

שבעה בני משפחה נמצאו מתים בביתם במערב אוסטרליה, אחרי שככל הנראה נורו למוות בידי הסב, שהתאבד. קתרינה מיילס, ארבעת ילדיה והוריה פיטר וסינדה אותרו ללא רוח חיים בבית באוסימנגטון, ליד מרגרט ריבר, ביום שישי. המשטרה אישרה כי היא סבורה שהרוצח היה אחד מבין השבעה.

מפקד המשטרה, כריס דוסון, אמר כי ביום שישי בבוקר התקבלה שיחה מאדם שהיה בבית המשפחה, שדיווח להם על הירי. "אני רוצה להדגיש שהמשטרה לא סבורה שיש אדם נוסף המעורב בפשעים הללו. המשטרה לא מחפשת אחרי חשודים נוספים", הדגיש. לדבריו, המשטרה מצאה שלושה כלי נשק השייכים לפיטר מיילס בן ה-61.

הוא אמר כי גופה של אישה נמצאה בתוך הבית שבנכס הכפרי, כשגופותיהם של אישה אחרת ושל ארבעה ילדים נמצאו בבקתה סמוכה, שם התגוררה האם וארבעת ילדיה. גופה נוספת נמצאה מחוץ לבית.

עוד ידיעות מהעולם
בין ביס לביס: כשנתניהו נפגש במקרה עם שגרירים ערבים במסעדה
אינדונזיה: 9 הרוגים ו-40 פצועים בסדרת פיגועים נגד כנסיות

קתרינה מיילס וארבעת ילדיה, שנרצחו במערב אוסטרליה. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
התגוררו בבקתה בנכס. קתרין מיילס וילדיה/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

לפי התקשורת המקומית, קתרינה מיילס הייתה בת 35, וארבעת ילדיה היו בני שמונה עד 13. הם חיו אצל הורי האם אחרי פרידה צורמת מהאב, ארון קוקמן. במסיבת עיתונאים שכינס היום, אמר האב כי הוא היה מלא בזעם על פיטר וסינדה מיילס על כך שמנעו ממנו לראות את ילדיו. "הזעם כלפיהם חלף לחלוטין. אני לא חש כעס, אני חש צער עצום על ילדיי", אמר. "אני מלא בצער, אך אעבור את זה".

המשפחה הייתה מעורבת בפעילות חברתית בקהילה הקטנה, שנמצאת במרחק של כ-20 ק"מ ממרגרט ריבר, אתר תיירות פופולרי. "הם היו בעלי מודעות חברתית גבוהה, עשו את המרב כדי ליצור קהילה בטוחה. אנחנו בשוק מכך שזה נהרס כל כך מהר", אמרה פליסטי היינס, שכנה של המשפחה, לרשת ABC האוסטרלית. היא תיארה אותם כ"משפחה נפלאה".

זה היה מסע הירי הקטלני ביותר באוסטרליה מאז 1996, אז נהרגו 35 בני אדם בתקרית בפורט ארתור שבטזמניה. האירוע הוביל לרפורמות מקיפות בחוקי אחזת הנשק במדינה, שכוללים איסור על החזקת כלי נשק אוטומטיים וחצי-אוטומטיים. אוסטרליה חוותה אירוע ירי המוני נוסף מאז, כשחמישה בני משפחה נהרגו בניו סאות' ווילס ב-2014 במקרה של רצח והתאבדות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זוועה באוסטרליה- אירוע הירי הקשה במדינה מאז 1996: פיטר מיילס בן ה-61 רצח את רעייתו, בתו ו-4 הנכדים. רויטרס
"משפחה נפלאה". בני משפחת מיילס/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully