וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרקליטו של טראמפ קיבל חצי מיליון דולר מחברה של אוליגרך רוסי

מסמכים משפטיים מראים כי חברה של מייקל כהן, המעורב בפרשת הרומן של של כוכבת הפורנו והנשיא, קיבלה את הסכום מחברה הקשורה של ויקטור וקסלברג. לאחרונה הטיל עליו הממשל סנקציות

צילום: CNN, עריכה: אביעד בללי

מייקל כהן, עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, קיבל חצי מיליון דולר מחברה הקשורה לאוליגרך רוסי - כך דווח הלילה (רביעי) בניו יורק טיימס. לפי הדיווח, שהסתמך על רישומים פיננסיים, חברה שהוקמה על ידי כהן קיבלה כסף גם לאחר הבחירות ב-2016 מתאגידים שביקשו אישור מהממשל על סוגיות עסקיות.

החברה, Essential Consultants LLC, קיבלה את התשלום בשנה שעברה מחברת "קולומבוס נובה", שלה יש קשרים עסקיים לוויקטור וקסלברג, שעליו הוטלו לאחרונה סנקציות אמריקניות. עורך דין של החברה אמר כי התשלום היה עבור ייעוץ וכי אין לך קשר לאיש העסקים הרוסי.

עוד על הפרשה
דיווח: החוקרים ניטרו את יומן השיחות של עורך הדין של טראמפ
ה-FBI פשט על משרדי עורך דינו של טראמפ: "ציד מכשפות נגדי"

מייקל כהן, פרקליטו של דונלד טראמפ. AP, AP
ממשיך להסתבך. כהן/AP, AP

המסמכים מראים גם שהחברה שהקים כהן קיבלו גם 200 אלף דולר מתאגיד AT&T, שחיפש את אישור טראמפ למיזוג עם חברת "טיים וורנר". החברה אישרה כי קיבלה תשלום כדי לקבל "תובנות על הממשל החדש", אך אמרה כי החברה של כהן "לא עשתה שתדלנות עבורנו והחוזה עמה הסתיים בדצמבר 2017".

כהן גם שילם לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, שסיפרה כי קיימה רומן עם טראמפ. עורך דינה, מייקל אבנטי, חשף את הקשרים בין פרקליטו של הנשיא לבין אותה חברה. דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, טוענת כי הרומן עם טראמפ היה ב-2006, אולם הנשיא מכחיש זאת. כהן שילם לה 130 אלף דולר במהלך קמפיין הבחירות, בתמורה להסכם שתיקה שעליו חתמה.

בחודש שעבר פשטו סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) על משרדיו של כהן, בעקבות בקשתו של התובע המיוחד רוברט מולר, החוקר את ההתערבות הרוסית בבחירות ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully