וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שמונה איראנים נהרגו בתקיפה הישראלית באזור דמשק

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי 15 איש נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל, בהם שמונה מאיראן. בהפצצה הושמדו מצבורי טילים ששכל הנראה יועדו לנקמת טהראן על תקיפות קודמות של ישראל נגד יעדיה בסוריה

אתר רשמי

לפחות 15 בני אדם נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל באזור דמשק שבסוריה, מתוכם שמונה איראנים - כך דיווח היום (רביעי) הארגון הסורי לזכויות אדם. התקיפה בוצעה אמש באזור אל-כיסווה שבסוריה. בטהראן טרם התייחסו לכך, אך בכירי המשטר הבטיחו לנקום בישראל אחרי שבתקיפה בחודש שעבר נהרגו שבעה איראנים.

"מספר ההרוגים עלה ל-15, בהם לפחות שמונה איראנים, שנהרגו מפגיעת טילים", מסר הארגון הסורי לזכויות אדם, שמקום מושבו בבריטניה. אתמול, זמן קצר לאחר התקיפות, הוא דיווח כי מספר ההרוגים, שכלל אנשי משמרות המהפכה, הוא תשעה.

לטענת גורם במשטרו של בשאר אסד, שצוטט על ידי סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א, מערכות ההגנה האווירית יירטו שני טילים ששוגרו לעבר הבסיס. גורם בברית האזורית הנלחמת לצדו של אסד אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי לא היו נפגעים בתקיפה, אך בהמשך טען גורם סורי כי שני אזרחים נהרגו.

בסאנ"א וברשת אל-מיאדין דווח על פיצוצים עזים שנשמעו באזור. בתיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות נראית אש ועשן רבים המיתמרים מהאזור התעשייתי.

לקריאה נוספת בנושא
"תכינו את הממ"דים": כשמדינה שלמה נכנסה ללחץ מנקמה איראנית
מתקפת המנע בסוריה חשפה את האיראנים - ודחתה זמנית התנגשות חזיתית

אש משתוללת באזור אל-כיסווה, דמשק, סוריה, שבו אירעה תקיפה המיוחסת לישראל, 8 במאי 2018. מערכת וואלה! NEWS
הותקף מאגר נשק. אש משתוללת באזור התקיפה בדמשק, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

אמש הורה צה"ל לרשויות ברמת הגולן לפתוח את המקלטים בעקבות תנועות חריגות שזוהו בקרב הכוחות האיראניים בסוריה. בצה"ל ציינו כי יש להמשיך ולהישמע להוראות שיימסרו ככל שיידרש בנושא, אך הדגישו כי כעת ההנחיות לתושבים הן לשמור על שגרה.

בהתאם להנחיות צה"ל ופיקוד העורף, הודיעו הבוקר ברמת הגולן כי הלימודים באזור יתקיימו כרגיל בכל מוסדות החינוך, וכך גם מערך ההסעות לבתי הספר והתחבורה הציבורית.

מצה"ל נמסר גם כי הושלמה פריסה של יכולות הגנה וקיימת מוכנות גבוהה של כוחות צה"ל לתקיפה. "צה"ל ערוך ומוכן למגוון תרחישים ומזהיר כי כל פעולה נגד ישראל תיענה בתגובה חריפה", נמסר בהודעת דובר צה"ל.

התקיפה אירעה שעה קלה לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הכריז על פרישתו מהסכם הגרעין עם איראן, מהלך שעליו בירכה ישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פרסית טנקים ברמת הגולן 9 במאי 2018. ראובן קסטרו
כוננות גבוהה בצפון. טנקים באזור רמת הגולן/ראובן קסטרו

בישראל סירבו להתייחס לדיווחים, אך שר החינוך נפתלי בנט אמר כי ישראל לא תאפשר לאויביה להשיג יכולת לפגוע בה. "אנו מקיימים מדיניות של הקם להרגך - השכם להרגו לגבי איראן", אמר בנט. "לא נטמון את הראש באדמה ולא נתעלם מהמציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully