וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחטפה מיאכטה מול חופי הודו": בתו של שליט דובאי נעלמה

7.5.2018 / 17:32

לטיפה בן מוחמד אל-מחטום בת ה-32 נמלטה מהנסיכות בשל מגבלות שהטילה עליה משפחתה, אך לפי דיווחים שונים, היא הושבה בכוח בחזרה לארצה. "ארגון זכויות אדם: "לחשוף את מצבה ומקום הימצאותה"

הקלטת המסתורית של בתו של שליט דובאי "אבא שלך אמר לנו להכות אותך עד שתמותי"/צילום: יוטיוב

ארגון משמר זכויות האדם קורא לרשויות באיחוד האמירויות הערביות לחשוף את מקום הימצאותה ומצבה של בתו של שליט דובאי, אחרי דיווחים על כך שהיא הוחזרה בכוח לנסיכות אחרי שנמלטה ממנה. לפי הארגון, שבסיסו בניו יורק, הבת היא לטיפה בן מוחמד אל-מחטום בת ה-32.

"בהתחשב בעובדה שהיא נראתה לאחרונה כשנעצרה על ידי הרשויות של איחוד האמירויות, אפשר לראות בכך היעלמות כפויה אם לא יתברר מצבה הנוכחי", נמסר.

באיחוד האמירויות לא הגיבו, אך גורם המקורב לממשל בדובאי אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "לטיפה בטוחה עם משפחתה", אך לא פירט מעבר לכך, בשל מגבלות חוקיות. ברשתות החבריות דווח כי לטיפה, בתו של שליט דובאי שייח מוחמד בן רשיד אל-מחטום, הכריזה בסרטון וידאו כי היא נמלטת מהנסיכות בשל המגבלות שהטילה עליה משפחתה.

עוד ידיעות מהעולם
דאעש מחוז סיני: הארגון שצבא מצרים מתקשה להנחית עליו מכת מחץ
נסראללה על הישגי חיזבאללה בבחירות: ניצחון של ההתנגדות

הקלטת המסתורית של בתו של שליט דובאי "אבא שלך אמר לנו להכות אותך עד שתמותי". אתר רשמי, אתר רשמי
לא נראתה בחודשיים האחרונים. בתו של שליט דובאי/אתר רשמי, אתר רשמי

לפי הדיווחים, היא נמלטה מהנסיכות בסיוע חבריה ביאכטה השייכת לאזרח צרפתי, אולם היא נתפסה לחופי הודו. "עד ראיה סיפר כי הרשויות של איחוד האמירויות תפסו את שייח לטיפה ב-4 במרץ 2018, כשהיא ניסה לברוח דרך הים למדינה שלישית, והחזירו אותה למדינה", נמסר בהודעת הארגון.

לדברי שני חבריה, שצוטטו על ידי הארגון, הם לא שמעו או ראו אותה בחודשיים האחרונים. "אם היא נעצרה, היא צריכה לקבל את כל הזכויות המגיעות לעצורים, כולל הבאה בפני שופט עצמאי", מסר הארגון.

ארגון זכויות האדם אמר כי לפי העדויות, משמר החופים של הודו השתתף בפשיטה על כלי השיט, שבו היו עוד כמה אזרחים זרים. הם סיפרו כי הרשויות באיחוד האמירויות אפשרו לאזרחים הזרים ולבעלי היאכטה לעזוב את המדינה כעבור כשבועיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully