וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כח המשיכה בכלל לא קיים" - האם ההסבר הזה ישכנע אתכם?

16.5.2018 / 8:59

בכנס שנערך לאחרונה בבירמינגהאם בהשתתפות כ-200 אנשים, ניסו אנשי תיאוריית כדור הארץ השטוח להפריך עוד תפיסה רווחת ודייויד מארש חשף: "המחקר שלי מנפץ את התפיסה הזו, הכח היחיד של הטבע הוא האלקטרומגנטיות"

גבר רוצה לשגר רקטה ולהוכיח שהעולם שטוח/צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני

התפיסה הרווחת היא כמובן שכדור הארץ הוא עגול, כמעט כל אחד יודע את זה. אולם, ישנה תיאוריה שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות, שלפיה כדור הארץ הוא בכלל שטוח וכעת אותם אנשים שטוענים את זה סבורים שגם כח המשיכה כלל לא קיים, זה לפחות המסקנה שעלתה מכנס בן שלושה ימים שהם ערכו לאחרונה.

כ-200 מאותם אנשים מעמותת "כדור הארץ השטוח" התכנסו יחד בבירמינגהאם לוועידה בנושא. אחד המשתתפים בכנס הזה היה דייויד מארש שחשף את ה"תגלית" המדהימה שלו: כח המשיכה בכלל לא קיים, והוא יכול להוכיח את זה. מארש אמר ל"טלגרף" האנגלי כי המחקר שלו מנפץ את התפיסה הרווחת ותומך ברעיון שכח המשיכה לא קיים והכח היחיד של הטבע הוא האלקטרומגנטיות.

עוד בנושא
אם כדור הארץ שטוח אז זו הסיבה שאנחנו אף פעם לא נופלים מהקצה
הדרך הכי מוזרה שראינו להוכיח שכדור הארץ בעצם שטוח

הוכחה שכדור הארץ שטוח. צילום מסך
האם כדור הארץ בכלל שטוח?/צילום מסך

מארש, כך מסתבר, ערך מספר "ניסויים" בגינה שלו והשתמש באפליקציה מיוחדת כדי לעקוב אחרי התנועה של הירח בשמיים. זה כל מה שהוא היה צריך לעשות כדי להפריך לטענתו מאות שנים של מחקרים ואת החוקיות של תנועת כוכבי הלכת.

דארן נסביט, עוד אחד מהתיאורטיקנים שטוענים שהעולם שטוח, גם ענה עלה השאלה המתבקשת שכולם שאלו: אם כדור הארץ אכן שטוח, איך זה שאנחנו לא נופלים או נתקעים בחומה כשאנחנו מגיעים לקצה שלו?

"אנחנו יודעים שטיולים מתמשכים ממזרח למערב מתרחשים. אחת האפשרויות ההגיוניות לאלו שבאמת עם ראש פתוח היא שמרחב הזמן גולש ואנחנו מקבלים אפקט של "פאק מן". הכוונה של נסביט היא שכמו במשחק המפורסם, כשאתה מגיע לקצה של המסך, ובמקרה שלנו לקצה של כדור הארץ, אתה פשוט נתקע ומסתובב לצד הנגדי ולא ממשיך לאותו כיוון בכדור הארץ העגול.

עוד באותו נושא

אם כדור הארץ שטוח אז זו הסיבה שאנחנו אף פעם לא נופלים מהקצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully