וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנסה והוצתה: נערה בת 17 מהודו נאבקת על חייה אחרי שהועלתה באש

בן 19 המתגורר באותה שכונה במזרח המדינה נעצר אחרי שניסה לרצוח את הנערה שתקף מינית. האירוע התרחש באותו יום ובאותה מדינה שבהם נשרפה למוות נערה בת 16 על ידי אחד מ-14 גברים שאנס אותה

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: דיווח על הרצח והאונס הקבוצתי של נערה בת 16 באותה מדינת מחוז)

נערה בת 17 ממזרח הודו נאבקת על חייה אחרי שנער שאנס אותה הצית אותה - כך מסרה היום (שני) המשטרה המקומית. התקרית אירעה בשבוע שעבר, באותו יום שבו נערה בת 16 נשרפה למוות על ידי קבוצת נערים שאנסו אותה. שתי התקיפות, המזעזעות את המדינה שמתקשה למגר את האלימות נגד נשים, התרחשו במדינת המחוז ג'הרקאנד.

המשטרה עצרה נער בן 19, שהתגורר באותה שכונה של הנערה הסובלת מכ-70% כוויות בגופה. "הוא שפך עליה דלק והצית אותה", אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית מפקד המשטרה של אזור פקור, שלינדרה ברנוול.

באונס הקבוצתי והרצח הראשון, היו מעורבים 15 גברים. החשוד המרכזי נעצר אתמול. לפי המשטרה, הוא זעם על החלטת זקני הכפר להטיל קנס על המעורבים באונס, תקף את הוריה של הנערה והצית את ביתה בעודה בפנים.

לקריאה נוספת בנושא
חטפו בת 16 מחתונה - ושרפו בחיים: אונס קבוצתי מחריד נוסף בהודו
בשל גל האלימות: הודו תוציא להורג אנסים של בני 12 ומטה

שלט מחאה במהלך הפגנה בבנגלור, הודו, על האלימות המשתוללת נגד נשים, אפריל 2018. AP
מחאה נגד אלימות נגד נשים בבנגלור, בחודש שעבר/AP

שתי התקיפות אירעו בזמן שהודו, שבה דווח על 40 אלף מקרי אונס ב-2016, טרם התאוששה מהרצח והאונס הקבוצתי האכזרי של ילדה מוסלמית בת שמונה ממדינת המחוז ג'אמו וקשמיר.

שמונה הינדים מואשמים במקרה, ופעילים הינדים ערכו הפגנות זעם בטענה כי החקירה הייתה מוטה. בית המשפט העליון ידון מחר בתיק ויכריע אם להעביר את המשפט מג'אמו, שבו חי רוב הינדי, בניגוד להרכב האוכלוסייה ביתר מדינת המחוז המוסלמית.

הדיון התלהט עוד יותר אחרי שנתונים חדשים של המשטרה הראו כי יותר מחמש נשים נאנסו מדי יום בבירה ניו דלהי במהלך השנה הנוכחית. לפחות 578 תיקי אונס נפתחו עד 15 באפריל, בהשוואה ל-563 בתקופה המקבילה אשתקד.
בשל הזעם הציבורי הגובר, הממשלה אישרה להטיל עונש מוות על מי שיורשע באונס ילדים בני 12 ומטה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully