וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטפו בת 16 מחתונה - ושרפו בחיים: אונס קבוצתי מחריד נוסף בהודו

6.5.2018 / 11:25

גם הקשחת החוקים, כולל הטלת עונש מוות על אנסי ילדות, לא מצליחה לעצור את התופעה המשתוללת. 14 גברים נעצרו אחרי שהנערה נלקחה מחתונה, נאנסה ונרצחה כעבור יממה אחרי שמשפחתה התלוננה על כך

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

המשטרה בהודו עצרה אתמול (שבת) 14 בני אדם שחטפו, אנסו ושרפו למוות נערה בת 16, בעוד מקרה מחריד של אלימות נגד נשים במדינה. זאת על אף חוקים חדשים שהועברו לאחרונה כדי להילחם בתופעה המתגברת.

הקבוצה מואשמת בכך שהיא חטפה ביום חמישי האחרון נערה מהכפר צ'טרה, שבמדינת המחוז ג'הרקנד, בזמן שהשתתפה בחתונה מקומית. כמה מהם מואשמים בכך שאנסו אותה בטרם אפשרו לה לשוב לביתה.

מועצת זקני הכפר קנסה את הקבוצה ב-50 אלף רופי - כ-770 דולר, אך אלו תקפו את משפחתה של הנערה שהתלוננה עליהם. הם שרפו אותה למוות יום למחרת, אחרי שמצאו אותה לבדה בביתה. השופט האחראי על החקירה אמר כי המשטרה טרם איתרה את החשוד המרכזי.

לקריאה נוספת על האלימות המשתוללת בהודו
בשל גל האלימות: הודו תוציא להורג אנסים של בני 12 ומטה
רצח ואונס של ילדה מוסלמית מסעיר את הודו ומחריף את המתח הדתי

שלט מחאה במהלך הפגנה בבנגלור, הודו, על האלימות המשתוללת נגד נשים, אפריל 2018. AP
האלימות נגד נשים משתוללת. מחאה בבנגלור, בחודש שעבר/AP

הודו חווה גל של תקיפות מיניות מאז 2012, כשסטודנטית נאנסה ונרצחה על ידי קבוצת גברים בזמן נסיעה באוטובוס בבירה ניו דלהי. האירוע עורר גל של מחאה במדינה שעד אז קיבלה בשקט את האלימות הרווחת נגד נשים. למרות שורת חוקים שהקשיחו את הענישה, נדיר שחולפים כמה שבועות ללא דיווח על אונס קבוצתי אלים נוסף.

לאור הזעם הציבורי על שורת מעשי אונס ורצח של ילדות ותקיפות אחרות של ילדים, ממשלת הודו אישרה בחודש שעבר להטיל עונש מוות על מי שיורשע באונס של בני 12 ומטה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully