וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל גל האלימות: הודו תוציא להורג אנסים של בני 12 ומטה

21.4.2018 / 23:39

הממשלה אישרה את ההצעה להעניש אנסי ילדים בעונש מוות, בעקבות שורת פשעים אלימים בזמן האחרון. כעת תידרש החלטה לאישור הפרלמנט. "הצעד ירתיע גברים מביצוע פשעים מיניים, אך יש להציב מסגרת זמן להעמדה לדין"

צילום: NEWS18, CNN, עריכה: תום זואילי

(בווידאו: הפגנת נשים בניו דלהי, ינואר)

ממשלת הודו אישרה היום (שבת) להטיל עונש מוות על אנסים של ילדים בני 12 ומטה. זאת, בעקבות כמה מקרי אונס של ילדים שאירעו בתקופה האחרונה במדינה וגרמו לסערה נרחבת. ממשלתו של נרדרה מודי אישרה את ההצעה, שאותה צריך הפרלמנט לאשר בחצי השני הקרובה. בינתיים, יוכלו בתי המשפט לנהוג לפי ההחלטה ולקבוע את העונש.

לאחרונה נודע על אונס ורצח של ילדה בת שמונה במחוז קשמיר שבהודו. בנוסף לכך, חבר מפלגת השלטון חשוד יחד עם תשעה אנשים נוספים באונס של ילדה בעיר אונאו שבמדינת אוטר פרדש. בין החשודים גם ארבעה שוטרים.

עוד בוואלה! NEWS:
קים הודיע: מפסיקים את הניסויים בטילים הגרעיניים
קו ישיר למניעת מלחמה: הקוריאות התקינו "טלפון אדום" בין המנהיגים
הדביקו במחלות וגדעו איברים: אנשי היחידה החשאית בצבא יפן נחשפים

מחאה נגד תקיפות מיניות בהודו. ניו דלהי, דצמבר 2013. רויטרס
הפגנה נגד אונס בניו דלהי/רויטרס

היקף הפשיעה האלימה נגד נשים נמצא בעלייה מתמדת בהודו. בשנת 2012 התעורר גל הפגנות ברחבי המדינה בעקבות אונס קבוצתי ורצח של אישה בניו דלהי. מאות אלפי בני אדם יצאו לרחובות בעקבות המקרה המזעזע.

בניסיון להחמיר את האכיפה חוקקה הודו חוקים נוספים נגד אלימות מינית. לפי אחד מהם הוכפל אורכו של עונש המאסר לאנסים, וכעת הוא עומד על 20 שנה. בנוסף לכך, החלה אכיפה משטרתית במקרים של סחר בנשים, מציצנות ומעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully