וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע סקר וואלה! NEWS, גנץ יצטרף למחנה הציוני? "יקבל מה שיבקש"

30.4.2018 / 12:05

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' קראה לרמטכ"ל לשעבר לחבור למחנה הציוני, ברקע סקרים שמעניקים למפלגה 24 מנדטים לו היה עומד בראשה. "דלתנו פתוחה, המפלגה הכי מתאימה לו", אמר בריאיון ל"מה בוער" בגלצ

עריכת וידאו:ניר חן

ח"כ שלי יחימוביץ', מבכירות מפלגת העבודה, קראה היום (שני) לרמטכ"ל לשעבר בני גנץ לחבור למחנה הציוני בראשותו של אבי גבאי. לדבריה, אם גנץ יצטרף למפלגה ישוריין לו המקום השני ויובטח לו התיק הבכיר במפלגה . "גם אבי גבאי, גם אני וגם חברים נוספים במפלגה רוצים את בני גנץ איתנו. דלתנו פתוחה, והוא יקבל כל מה שיבקש במפלגה שלדעתי הכי מתאימה לו", אמרה יחימוביץ' בריאיון לתוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל.

אתמול פורסם סקר וואלה! NEWS שבחן את הפופולריות של גנץ, וממנו עלה כי לו היה עומד בראש המחנה הציוני, המפלגה הייתה זוכה ב-24 מנדטים - פי 2 ממה שהמפלגה מקבלת בסקרים הנוכחיים בראשות אבי גבאי. יחימוביץ' אמרה כי יש בידי המפלגה סקר פנימי, שבוחן הצטרפות של גנץ כמספר 2 כשגבאי בראש, שמראה "אפילו יותר מנדטים משל סקר וואלה! NEWS".

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: המחנה הציוני בראשות גנץ מכפיל את כוחו
מסר חודר בונקר לטהראן: כשהמלחמה בין איראן וישראל הופכת לגלויה
בכירים בקואליציה מעריכים עם פתיחת מושב הקיץ: איום הבחירות התרחק

וואלה!Talk - יעקב אילון מראיין את בני גנץ, 20.4.17. צילום: ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
גנץ. לאיזו מפלגה יצטרף?/ראובן קסטרו, צילום: ראובן קסטרו

גנץ הולך ומסתמן כאחת הסחורות הלוהטות במערכת הפוליטית בבחירות הבאות, והרמטכ"ל לשעבר, שתקופת הצינון שלו צפויה להסתיים בפברואר 2019, קיים בחודשים האחרונים מגעים עם אבי גבאי ועם יאיר לפיד על הצטרפות למפלגותיהם. בסוף השבוע פרסם העיתונאי בן כספית במעריב כי גם ראש הממשלה מפעיל לחץ כבד על הרמטכ"ל לשעבר להצטרף לליכוד ולהיות מועמד המפלגה לתפקיד שר ביטחון בבחירות הבאות.

מסקר וואלה! NEWS, שנערך על ידי מכון המחקר "פאנלס פוליטיקס" בראשות מנחם לזר ובו השתתפו 532 חברים בפאנל משיבים אינטרנטי, עולה כי הצבתו של גנץ בראשות המחנה הציוני עשויה להוביל למעבר קולות מיש עתיד, כולנו, וכן מפלגתה החדשה של אורלי לוי-אבוקסיס, שבתרחיש כזה אינה עוברת את אחוז החסימה. מהסקר עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, כשגנץ מוביל את המחנה הציוני, הליכוד עדיין הייתה המפלגה הגדולה - וזוכה ל-28 מנדטים, אך מפלגת המחנה הציוני קופצת לעמדת המפלגה השנייה בגודלה עם 24 מנדטים, ועוקף את יש עתיד, שבתרחיש היפותטי כזה הייתה מקבלת 15 מנדטים בלבד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סקר מנדטים - בני גנץ בראשות העבודה. מערכת וואלה! NEWS
סקר מנדטים - בני גנץ בראשות העבודה/מערכת וואלה! NEWS

בשלב זה, על אף חוסר שביעות הרצון במחנה הציוני ממצבה של המפלגה בסקרים, אין מהלך משמעותי או ריאלי להחלפתו של גבאי בראשות המפלגה, וגורמים בכירים בעבודה אמרו אתמול כי גם הצבתו של גנץ כמספר 2 אחרי גבאי מניבה תוצאות דומות בסקרים.

בסקר הרגיל, שבחן את מצב המפלגות הקיים, הליכוד מוביל ונותר המפלגה הגדולה ביותר עם 29 מנדטים, כשאחריו יש עתיד עם 19 מנדטים. הבית היהודי והרשימה המשותפת עם 12 מנדטים, והמחנה הציוני בראשות אבי גבאי עם 11 מנדטים. בהמשך, יהדות התורה עם 8 מנדטים, כולנו עם 7, ישראל ביתנו וש"ס עם חמישה. את הרשימה סוגרת המפלגה החדשה של ח"כ אורלי לוי אבוקסיס, עם 4 מנדטים בלבד, תוצאה נמוכה משמעותית מהתוצאה שנחזתה בסדר חברת החדשות בשבוע שעבר, שהגדיר את לוי-אבוקסיס כהפתעה האפשרית של הבחירות הבאות והעניק לה 8 מנדטים, ואף מיצב אותה כלשון המאזניים בהרכבת קואליציה אחרי הבחירות הבאות. מהסקר עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, הקואליציה הנוכחית הייתה מגדילה את כוחה מ-65 מנדטים ל-67.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully