וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת הכושר: המאבטחים בחליפות שמגנים בגופם על מנהיג צפון קוריאה

במהלך המפגש ההיסטורי בין קים לנשיא הדרום, תפסו את עין המצלמות 12 שומריו של קים ג'ונג און. אלו רצו לצד הלימוזינה השחורה שלו, בזמן שהעבירה אותו ממקום למקום

עריכה: יוסי אלטר

סרטון ובו נראו 12 מאבטחים שרצו לצד הלימוזינה של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און במהלך הפסגה ההיסטורית בדרום הפך ללהיט ברשתות החברתיות. בסרטון נראית קבוצת המאבטחים, הלבושים בחליפות שחורות, רצים בתיאום לצדי המכונית השחורה בעודה עושה את דרכה בכביש מרכזי וסביב כיכר שבו התקיים המפגש בין המנהיג לבין נשיא קוריאה הדרומית מון ג'ה-אין.

קים היה לשליט הראשון של הצפון המבקר בדרום מאז תום המלחמה ב-1953, שהסתיימה רק בשביתת נשק ולא בהסכם שלום. במהלך הפסגה, הכריזו השניים על כך שהם יפעלו להשגת שלום בחצי האי ולפירוזו מנשק גרעיני.

עוד על פסגת הקוריאות
מול עיתונאים ומומחים: "קים יסגור את אתר הגרעין לעיני העולם"
מנהיגי קוריאה בפסגה היסטורית: "נפעל לפירוז ולסיום המלחמה"

פסגת הכושר- ויראלי: 12 מאבטחים של מנהיג קוריאה הצפונית תועדו רצים לצד הלימוזינה הנשיאות. מערכת וואלה! NEWS
פסגת הכושר- ויראלי: 12 מאבטחים של מנהיג קוריאה הצפונית תועדו רצים לצד הלימוזינה הנשיאות/מערכת וואלה! NEWS

היום אמר ראש לשכתו של מון כי קים הבטיח להזמין מומחים ועיתונאים מארצות הברית ומקוריאה הדרומית בחודש הבא, שבמהלכו הוא אמור לסגור את אתר הגרעין בפיונג-רי.

מנהיג הצפון אמור להיפגש עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בחודש הבא או בתחילת יוני, לפסגה היסטורית וראשונה אי-פעם בין נשיא אמריקני מכהן למנהיג המדינה המבודדת. טראמפ אמר כי הוא אופטימי מההתפתחויות, אך מדגיש כי על פיונגיאנג להתפרק לחלוטין מהארסנל הגרעיני שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully