וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי האימה: מסוק הגיע לחלץ ניצול - ובטעות חצה אותו לשניים

30.4.2018 / 9:58

אחרי ששרד שבעה ימים על פסגת הר בקולומביה, מסוק החילוץ שהגיע לחלצו איבד שליטה וחצה את המסכן לשניים בלהביו. תיעוד התאונה הטראגית שותף ברשתות החברתיות

אתר רשמי

צוות אווירי שסיפק ציוד חשמלי לכפרים נידחים באזור קאוקה שבקולומביה נאלץ לבצע נחיתת חירום על הר בעקבות קשיים טכניים במסוק. הנוסעים, ביניהם הטכנאי האווירי איוון אנדרס לופז לונדונו, נאלצו להמתין שבוע עד שמסוק החילוץ הגיע לחלצם. אולם, כשאיוון סוף סוף חשב שחולץ ובקרוב יזכה לראות שוב את משפחתו ויקיריו, מסוק החילוץ איבד שליטה, התהפך ובלהביו חצה את המסכן לשניים והרג אותו.

התרסקות מסוק. אתר רשמי
מסוק החילוץ התרסק על הטכנאי האווירי שבעצמו התרסק על הקרקע/אתר רשמי

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

איזה פחד: גוש קרח נפל מהשמים וכמעט הרג מנקה רחובות

לכתבה המלאה

האירוע הטרגי אירע ביום ראשון שעבר ותועד ע"י אחד הנוסעים. בקטע נראה איוון בחולצה לבנה מסמן למסוק החילוץ היכן לנחות, אולם נראה שטייס מסוק החילוץ הסתבך בשליטה על המייצבים והתהפך על איוון - שמת במקום. סיבת התאונה היא תופעה הנקראת Dynamic Rollover, המתרחשת בדרך כלל כשהמסוק טס בסמוך לקרקע. לפי הדיווחים, הטייס התקשה למצוא מקום ראוי לנחיתה ולכן התקרב אל צוות הניצולים כדי לאפשר להם לעלות על המסוק בעודו באוויר. טייס מסוק החילוץ, יואן קרלוס אלברז הרננדז שבר את זרועו בהתרסקות.

הצופים המזועזעים שיתפו את הסרטון ברשתות החברתיות והגיבו בהתאם, "כמה נורא. פשוט נורא. עד שהגיעו לחלץ את המסכן, הם הרגו אותו", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני כאוב ועצוב בשביל המשפחה. זו טרגדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully