וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכדו פדופיל שהגיע לביתם כדי לשכב עם בתם בת ה-13 - ונעצרו ע"י המשטרה

22.4.2018 / 9:47

הורים פנו למשטרה בבקשה לסייע בלכידת הפדופיל שמטריד את בתם בת ה-13, אך התבקשו להשאיר את הטיפול לידי המשטרה. כשראו ששום דבר לא קורה, הם לקחו את החוק לידיים שלהם ולכדו בעצמם את הפדופיל החשוד. הזוג נעצר באשמת תקיפה

facebook

משטרת הפרשים של קנדה עצרה השבוע זוג הורים מוונקובר, אחרי שאלה לכדו וקשרו באזיקונים אדם החשוד בניסיון לקיים יחסי מין עם בתם בת ה-13. ההורים המודאגים מצאו בטלפון הנייד של בתם הודעות מיניותשקיבלה מגבר בן 28 והתריעו על כך בפני המשטרה. מהמשטרה נמסר להם שהעניין בטיפול ושימתינו לעדכונים, אולם כשראו ששום דבר לא קורה - הם החליטו לקחת את החוק לידייהם ולתפוס בעצמם את הפדופיל. בשם בתם, הם תיאמו עמו מפגש בביתם וכשזה הגיע הם תקפו אותו, קשרו אותו באזיקונים ותיעדו אותו במצלמה שוכב קשור על הרצפה.

בסרטון שפורסם בפייסבוק לייב, נשמעת האם המודאגת מסבירה לצופים מה בדיוק קרה: "הוא הגיע לבית שלי כדי להיפגש עם בתי המ****** בת ה-13 כדי ל**** אותה. הוא רצה להיות הראשון שלה. אנחנו הפלנו אותו, זאק קשר אותו והתקשר למשטרה".

פדופיל נתפס על ידי ההורים. אתר רשמי
פדופיל נתפס/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

#פדופיליה: זו הטעות הכי מסוכנת שהורים עושים ברשתות החברתיות

לכתבה המלאה

האמבוש שעשו ההורים לפדופיל החשוד לא התקבל בברכה אצל השוטרים שהגיעו למקום כמה דקות לאחר מכן. למרות שטענו כי זו הייתה הדרך שלהם להגן על בתם, ההורים ככל הנראה יואשמו בתקיפה וקשירה בכפייה. האם סיפרה שפנתה למשטרה כבר לפני שישה שבועות והתבקשה על ידם לחסום את מספרו של הפדופיל. בחמישי האחרון היא החליטה להציב לבחור מלכודת אחרי שהתייאשה מהמשטרה, אולם לדבריה דאגה ליידע את השוטרים בתכניתה וביקשה מהם להיות שם כשזה קורה. כשהשוטרים לא הגיעו למקום, לא הייתה לה ברירה אלא לקחת את העניינים לידיים שלה. היא התייחסה למעורבות המשטרה בצילום: "למה המשטרה לא מגיעה ועוזרת לי לתפוס את הטורף שממש עכשיו הגיע לבית שלי?" היא נשמעת אומרת בבכי.

הסרטון מתעד גם את הרגע שהשוטרים מגיעים למקום ומתחקרים את הזוג על האירוע. השניים מתבקשים להתלוות לניידת והאב החורג נשמע אומר לשוטרים: "אז אנחנו מעוכבים על תקיפה עכשיו?". אחד השוטרים נשמע אומר לאם שהוא צריך להחרים את הנייד שלה ושייאלץ לעצור אותה אם תסרב למסור לו אותו.

צפו בתיעוד המלא של המעצר:

בכירה במשטרת הפרשים של קנדה, אמיליה היידן, אמרה שחקירה בנושא נפתחה במרץ. היא סיפרה ל-CTV: "המשטרה הנחתה אותה לא לקחת את העניינים לידיים שלה. יש לנו עדיין חקירה פעילה ומתמשכת בנושא". היא הוסיפה ואמרה שלקיחת החוק לידיים פרטיות אינה חוקית ומעמידה אנשים אחרים בסכנה, "זה לא פתר בעיה אחת, זה גרם לאחרת והעמיד אחרים בסכנה".

לא ברור אם יוגשו כתבי אישום נגד ההורים או הפדופיל העצור, אולם האם אמרה שגם אם כן - היא לא חוזרת בה ממעשיה, "גם אם יאשימו אותי בסוף, אני יודעת שעשינו את הצעד הנכון ואני לא מתחרטת עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully