וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של מקרון: "מלניה טראמפ היא כמו אסירה בבית הלבן"

הגברת הראשונה של צרפת סיפרה כי רעייתו של נשיא ארה"ב "אינה יכולה לפתוח חלון" בשל אמצעי האבטחה הקפדניים. "זאת הסיבה לכך היא עגומה", סיפרה מקרון, שתיארה את מלניה כאישה "אדיבה ואינטליגנטית"

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

בריג'יט מקרון, הגברת הראשונה של צרפת, אמרה כי מלניה טראמפ היא כמו "אסירה" בבית הלבן בשל אמצעי האבטחה סביבה. רעייתו של הנשיא עמנואל מקרון, שהתלוותה אליו לביקור רשמי בן שלושה ימים בארצות הברית, אמרה כי נהנתה בחברת דונלד טראמפ ורעייתו, אך היא הצטערה בשביל מלניה ש"אינה יכולה לעשות שום דבר".

בריאיון לעיתון לה מונד, שפורסם ביום שישי, אמרה מקרון כי הגברת הראשונה של ארצות הברית "לא יכולה לפתוח חלון בבית הלבן. היא לא יכולה להוציא את האף שלה החוצה. היא הרבה יותר מוגבלת ממני. אני בכל יום יוצאת מחוץ לפריז". לדבריה, אין פלא שהיא "נראית כה עגומה. מפרשים כל דבר שלה, פירוש יתר. יש לה אישיות רבה, אך היא מנסה להסתיר זאת. היא צוחקת בקלות מכל דבר, אך מראה זאת פחות ממני".

לקריאה נוספת בנושא
מקרון: אני מאמין שטראמפ ינטוש את הסכם הגרעין עם איראן
מקרון בקונגרס: "אסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני אי פעם"

פגישת הנשיא טראמפ עם נשיא צרפת מקרון בבית הלבן, אפריל 2018. רויטרס
מקרון נושק על ידה של מלניה טראמפ, לצדה של בריג'יט מקרון/רויטרס

מקרון סיפרה כי הן הסתדרו נהדר. "יש לנו אותו חוש הומור. צחקנו יחד", אמרה הגברת הראשונה של צרפת, שתיארה את מלניה כ"אדיבה, בעלת קסם אישי, אינטליגנטית ומאוד פתוחה".

היא הודתה כי היא נתונה לחלק מההגבלות החלות על הגברת הראשונה של ארצות הברית, מאחר שעליה "להיות זהירה עם מה שאני אומרת". מקרון הוסיפה: "יש לי את התחושה שכל מילה היא מילה אחת יותר מדי. אני עוצרת את עצמי באופן קבוע. זה החלק הקשה ביותר - אין אף פעם זמן חופשי באמת, רגע שבו אני יכולה להיות באמת רגועה".

עם זאת, היא אמרה כי מנסה לחיות חיים נורמליים ככל שאפשר ומבקרת לעתים תכופות את שלושת ילדיה מנישואיה הקודמים ואת נכדיה. מקרון אמרה כי היא מנסה להיות יותר מאשר "עציץ" בצלו של בעלה, אך היה קשה לעשות זאת במהלך הביקור בארצות הברית מאחר "שכל דבר צולם".

מקרון, בת 65, מבוגרת ב-25 שנה מבעלה, שהיה תלמיד שלה. זהו פער דומה בין דונלד טראמפ, בן 71, לבין אשתו, שחגגה בשבוע שעבר 48.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully