וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה אור הובאה למנוחות: "הבטיחו שהכול בסדר - שום דבר לא בסדר"

רוני כנפו ואור רביד

27.4.2018 / 13:12

אמה של אלה, אחת מעשרת הנערים שנספו בנחל צפית, סיפרה כי בתה תכננה ללכת למכינה, ואז להתגייס ולשרת כמדריכת חי"ר. על השיחה האחרונה סיפרה: "שלחת לי תמונה באוהל, ומאז לא ענית". בבית עריף הובאה למנוחות שני שמיר שאחותה ספדה לה: "את בטח מטיילת עכשיו בגן עדן"

צלמים זמניים מורשים

"אלה שלנו, באנו להיפרד ממך. אחות קטנה, ילדה מלאת מרץ ושמחת חיים", כך ספדה היום (שישי) שרית אור, אמה של אלה בת ה-18 ממעלה אדומים שנספתה באסון השיטפון בנחל צפית, עם תשעה בני נוער נוספים. בהלוויה בבית העלמין "מישור אדומים" ספדה האם וסיפרה על "ילדה דעתנית ומנהיגה". שרית סיפרה כי בתה רצתה ללכת למכינה, ולאחר מכן להתגייס ולשרת כמדריכת חי"ר. "אני כמו כל אמא, דואגת חופרת. תמיד היית משיבה - 'אימוש, אל תדאגי'".

"לא הספקתי לראות אותך כשארגנת את התיק לטיול הגיבוש", סיפרה שרית. "לא הסכמתי בהתחלה שתחתמי בשמי על אישורי היציאה. דיברתי עם המדריכה ושאלתי איך במזג אוויר כזה סוער יוצאים לטיול. לא קיבלתי תשובות. הבטיחו לי שהכול יהיה בסדר ומאובטח, אבל שום דבר לא בסדר. בבוקר שלחת לי תמונה באוהל, וכתבת לי לא לדאוג. מאז לא ענית לי יותר".

עוד בוואלה! NEWS:
מים סוחפים סלעים - ושוברים מצוקים: מה הופך שיטפון לקטלני?
אסון השיטפון: שני עובדי המכינה הקדם צבאית בני ציון נעצרו
"פתאום הגיע גל גדול ששטף את הנקיק": עדות הנערים שניצלו באסון

אלה אור. -, מערכת וואלה! NEWS
"נערה מקסימה עם חלומות גדולים". אלה אור/מערכת וואלה! NEWS, -

אחיה של אלה, רועי, ספד ותהה: "איך נפרדים? איך אומרים שלום? איך מתמודדים עם העובדה שרגע את כאן, ורגע את כבר לא חוזרת. לנצח תישארי צעירה. אלה תמיד רצתה שכולנו נהיה מאוחדים, זו הצוואה שלה. היא רצתה עולם הרבה יותר טוב". אביה אמר כי "זכינו בך לפיקדון רק ל-18 שנה. אהבת את ארץ ישראל, והאדמה קראה לך לשוב מהר מדי אליה, וכעת אנחנו קוברים אותך בטרם עת באדמה הקדושה הזאת".

באסון נספו עשרה נערים: אלה אור ממעלה אדומים, יעל סדן מירושלים, צור אלפי ממזכרת בתיה, מעיין ברהום מירושלים, רומי כהן ממושב מאור, גלי בללי מגבעתיים, שני שמיר משהם, אילן בר שלום מראשון לציון, עדי רענן ממכמורת ואגם לוי ממושב חירות.

עוד באותו נושא

אגם התנדבה באפריקה, עדי נהרגה כשהוריה בחו"ל: ההרוגים באסון בערבה

לכתבה המלאה
הלווייתה של אלה אור, מישור אדומים, 27 באפריל 2018. רוני כנפו
משפחתה של אלה בהלוויה/רוני כנפו

בית החינוך אמי"ת במעלה אדומים, בו למדה אלה אור, פרסם הודעה עם דבר מותה, ובה נכתב כי "אלה הייתה נערה מקסימה עם חלומות גדולים, תלמידה ערכית שהייתה אהובה על חברותיה ומורותיה".

המנהלת ברנדה פרוור הורביץ אמרה כי "אלה הייתה מהטובות שבתלמידות, ילדה עם ראש גדול שהייתה נכונה תמיד לעזור ולעשות למען האחר. אלה שילבה בין אהבת הארץ ואהבת עם ישראל מתוך אמונה גדולה. לאלה הייתה חשובה מאוד אחדות עם ישראל ולכן בחרה ללכת למכינה שבה לומדים ביחד תלמידים מכל חלקי החברה. כולנו כואבים ומבקשים לחבק את המשפחה הנפלאה בשעה כה קשה".

לבית העלמין בית עריף הסמוך למועצת שוהם הגיעו אלפים ללוות בדרכה האחרונה את שני שמיר. אחותה ספדה לה מעל קברה: "אולי מהטיול לא חזרת, אבל את בטוח מטיילת לך עכשיו בגן עדן. לא אשכח את התמונה האחרונה שהעברת לנו בווטסאפ המשפחתי - 'אני חיה'. אוהב אותך תמיד". "היית הילדה הכי יפה בגן", אמרה אמה של שני, יעל. "אהבת את החיים והחיים אהבו אותך. נקטפת בטרם עת".

(עדכון ראשון 12:51)

שני שמיר. מערכת וואלה! NEWS
"את בטח מטיילת בגן עדן". שני שמיר/מערכת וואלה! NEWS
הווצאפ אחרון של שני שמיר, שנהרגה באסון השיטפון בערבה. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
"אני חיה". הווטסאפ האחרון של שני/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה
הלוויתה של שני שמיר, הרוגה מאסון השיטפון הערבה, בית העלמין בשהם, 27 באפריל 2018. ראובן קסטרו
הלווייתה של שני שמיר בבית עריף/ראובן קסטרו
אוטובוס של נערים נקלע לשיטפון במהלך טיול בנחל צפית שבערבה. שוטרים, מתנדבים מיחידת החילוץ ערבה ומסוקים של צה"ל הוזעקו לחלץ את הנערים. דוברות כבאות והצלה, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים בנחל צפית, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות כבאות והצלה
אוטובוס של נערים נקלע לשיטפון במהלך טיול בנחל צפית שבערבה. שוטרים, מתנדבים מיחידת החילוץ ערבה ומסוקים של צה"ל הוזעקו לחלץ את הנערים. דוברות מד"א, מערכת וואלה! NEWS
נחל צפית, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully