וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלע בדל סיגריית קנאביס": תינוק בן 10 חודשים במצב קשה

התינוק מאחד מיישובי עמק יזרעאל פונה לבית החולים העמק בעפולה בהכרה מעורפלת ובמצב של סכנת חיים. הוריו סיפרו כי הכניס בדל של סיגריית קנאביס לפיו. המקרה הועבר לעובדת סוציאלית ופקידת סעד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכז רפואי העמק, עפולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תינוק בן 10 חודשים מיישוב בעמק פונה אמש (רביעי) במצב קשה למרכז רפואי העמק בשל הרעלת קנאביס. תחילה התינוק הובא לבית החולים הצרפתי בנצרת, לאחר שהתבררה חומרת מצבו הועבר ליחידה לטיפול נמרץ במרכז רפואי העמק. התינוק היה בהכרה מעורפלת, ונשימתו שטחית עד כדי הפסקות בנשימה.

הוריו לא ידעו להסביר מה קדם להידרדרות במצבו והועלה חשד כי הוא סובל מדלקת של המוח או אפילו מחבלת ראש. בהמשך סיפרו כי מוקדם יותר ראו אותו מכניס בדל סיגריית קאביס לפיו וכנראה שהסם שבלע גרם להידרדרות המהירה במצבו.

מנהל היחידה לטיפול נמרץ ד"ר גור זמיר אמר כי "התופעות מהן סובל התינוק אכן מתאימות להרעלת קנאביס שנגרמת כתוצאה ממינון גבוה של החומר הפעיל בצמח - THC הגורם לדיכוי הנשימה". בדיקות מעבדה שנלקחו משתן של הפעוט תמכו בכך שמדובר בהרעלת קנאביס.

לדברי ד"ר זמיר, התינוק הגיע לבית החולים כשהוא במצב של סכנת חיים בשל הפסקות נשימה. הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ ילדים תוך קבלת טיפול תומך בנוזלים, והצוות עוקב אחר מצבו הנשימתי. ד"ר זמיר הוסיף כי "לא ברורה כמות הקנאביס שבלע, עלולות להיות לכך השלכות גם ב-24 השעות הקרובות". לפי שעה מצבו של הפעוט יציב. האירוע דווח למשטרה ובנוסף עובדת סוציאלית של בית החולים עירבה את פקידת הסעד.

עוד בוואלה! NEWS:
גשמים ושיטפונות ברחבי הארץ, שדה תעופה באילת נסגר | מזג אוויר
"בנט מטייל עם כובע ומחלק הוראות לנתניהו": ח"כ אמסלם יורה לכל הכיוונים
"המיתה בדם קר": אישום ברצח נגד האם שהטביעה בנה התינוק

שימוש בקנאביס (אילוסטרציה). GettyImages
הכניס לפיו בדיל סיגריית קנאביס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully