וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן נגד לגליזציה: "לא רוצה שהציבור יעשן משהו מטוסיק של בדואי"

26.4.2018 / 14:27

חזן הביע התנגדות ללגליזציה מלאה של שימוש בקנאביס ולמדיניות אי-ההפללה. "על מי אנחנו עובדים? זו מדיניות שטובה רק לעבריינים", אמר. "אני לא רוצה לדמיין מה יקרה אם יהיה סמים בכל פינה"

אודיו: מתוך ראיון לתכניתו של מנדי ריזל ברדיו דרום 101.5 FM, עריכה: אביעד בללי

ח"כ אורן חזן (ליכוד) התייחס היום (חמישי) לסוגיית השימוש בקנאביס, והביע את התנגדותו למדיניות אי-הפללת משתמשים עליה הוכרז לאחרונה, אותה כינה "שטות". "חבר'ה, על מי אנחנו עובדים פה?", תהה בריאיון לרדיו דרום 101.5FM. "אי הפללה טובה אך ורק לעבריינים. כי הסמים האלה מגיעים לפה בדרך לא דרך. יש לי גם אחריות לציבור - אני לא רוצה שהציבור יעשן משהו שעבר בטוסיק של בדואי רגע קודם לכן".

חזן הביע התנגדות גם מלגליזציה מלאה של שימוש בקנאביס שלא לצרכים רפואיים. "זה לא הזמן", טען. לדבריו מהלך מסוג זה מחייב את המדינה "לקדם מכוני גמילה, מערך הסברה וחינוך למניעה בבתי הספר, ומרכזי מרפא - כי בסוף אלה שנופלים לסם הם חולים לכל דבר ועניין. כל עוד לא תהיה השקעה כספית, ערכית, ובירוקרטית גם, בנושא הזה, כמובן אי אפשר לקדם פה לגליזציה".

"אנחנו רואים מה קורה היום עם הילדים שבגיל 12 שותים בקבוק רד בול בבית ובגיל 13 כבר שיכורים באיזה פארק", הוסיף חזן. "אני לא רוצה לדמיין מה יקרה אם יהיה סמים בכל פינה".

עוד בוואלה! NEWS:
"בנט מטייל עם כובע ומחלק הוראות לנתניהו": ח"כ אמסלם יורה לכל הכיוונים
בדרכו לישראל: צביקה פיק טס בחזרה לארץ
"המיתה בדם קר": אישום ברצח נגד האם שהטביעה בנה התינוק

אורן חזן נואם בעצרת התמיכה והזדהות בשכונת נתיב האבות, גוש עציון 26 בנובמבר 2017. הלל מאיר/TPS, מערכת וואלה! NEWS
"יש לי אחריות לציבור". ח"כ חזן/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר/TPS

במהשך התייחס חזן לאירועים האחרונים בדרום, בהם תועדו התפרעויות בכבישים, לצד אלימות וירי במרחב הציבורי. "מי שיורה בנשק ברחוב צריך לקבל כדור - זו בכלל לא שאלה". כשנשאל אם התכוון לכדור ברגל, השיב: "לא אמרתי איפה. אם זה היה קורה באיילון כל המדינה היתה היום על הרגליים".

הוא הדגיש כי ההתייחסות לאירועים הייתה שונה אם הדברים היו מתרחשים במרכז הארץ. "אני רוצה שעיושים את זה במרכז ת"א עם אקדח אחד, אקדח פיקות". אמר ולאחר מכן הסתייג לגבי חומרת דבריו. "זה לא העניין של 'הייתי יורה', אבל האנשים האלה היו צריכים להיות מאחורי סורג ובריח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully