וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצמ"ר מסוריה נפל סמוך לגדר ברמת הגולן, צה"ל הגיב בירי

23.4.2018 / 17:05

מקור הירי הוא ככל הנראה זליגה ממלחמת האזרחים בסוריה ולא היו נפגעים בתקרית. הכוחות במקום הגיבו בירי לעבר תותח בצפון הרמה הסורית ומצה"ל מסרו כי הוא "רואה במשטר הסורי אחראי ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונות ישראל"

הפצצה בקונטרה  26 ביוני 2017. ראובן קסטרו
לחימה באזור קוניטרה ברמת הגולן/ראובן קסטרו

פצצת מרגמה נפלה היום (שני) בסמוך לגדר המערכת בצפון רמת הגולן. מצה"ל נמסר כי ככל הנראה מדובר בזליגת ירי ממלחמת האזרחים בסוריה. לא היו נפגעים בתקרית ובתגובה לנפילת הפצמ"ר תקף צה"ל תותח, באזור ממנו בוצע הירי, בצפון רמת הגולן הסורית. מצה"ל "נמסר כי הוא רואה במשטר הסורי אחראי לכל הנעשה בשטחו ולא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה".

לפני כחצי שנה זוהו ארבע נפילות בשטחים פתוחים בצפון רמת הגולן, כתוצאה מזליגת ירי ממלחמת האזרחים בסוריה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, ובטרם הנפילות אזעקות הושמעו ביישובי האזור. בתגובה לכך, תקף צה"ל שלושה תותחים של המשטר הסורי. "גם אם מדובר בזליגה, מדובר באירוע חריג והמשך אירועים מסוג זה יענו בהחרפת התגובה הישראלית", נמסר מדובר צה"ל, שהבהיר כי היו חמישה שיגורים אף שזוהו רק ארבע נפילות. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה ורואה במשטר הסורי אחראי לנעשה בשטחו".

עוד בוואלה! NEWS:
איראן: אין תכנית ב' להסכם הגרעין - זה הכול או כלום
הפגישה הסודית של נתניהו עם מועמד המחלוקת לתפקיד המזכיר הצבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully