וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה נרגשת: הדוכסית קייט מידלטון ילדה בן נוסף

23.4.2018 / 20:13

אשתו של הנסיך וויליאם הביאה לעולם את התוספת החדשה לבית המלוכה הבריטי, החמישי לרשת את הכתר. הרך שנולד במשקל 3.9 קילוגרמים מצטרף לג'ורג' בן הארבע ולשארלוט בת השנתיים. ואיך יקראו לו?

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

קייט מידלטון, אשתו של הנסיך הבריטי וויליאם, ילדה היום (שני) בן שני וילד שלישי בבית החולים סנט מארי במערב לונדון, במשקל 3.9 קילוגרמים. הרך הנולד יהיה החמישי בתור לכתר והוא מצטרף לג'ורג' בן הארבע ולשרלוט בת השנתיים, שנולדו באותו בית חולים. בשעות הערב, הם הגיעו יחד עם אביהם לבקר את אמם בבית החולים. לפי סוכנויות ההימורים בבריטניה, אלברט, ארתור ופרד הם השמות הפוטנציאליים לבן החדש.

"הוד מעלתה ובנה מתפקדים היטב", נמסר מארמון קזינגטון, שממנו נסעו הבוקר הדוכס והדוכסית מקיימברידג', שמם הרשמי של הזוג, בשל צירי הלידה של קייט. עוד נמסר כי המלכה אליזבת, הנסיך צ'ארלס, סבו של התינוק, וכן יתר בני המלוכה ובני משפחתה של קייט "מאושרים מהחדשות". ההכרזה הרשמית על הלידה נעשתה, בהתאם למסורת מ-1837, בתליית כרוז על כן בחצר ארמון בקינגהאם, שם מתגוררת המלכה.

עוד ידיעות מהעולם
העברת ה-S-300 לסוריה: "השלכות קטסטרופליות אם ישראל תתקוף"
לינץ' באמזונס: תושבי כפר מבודד רצחו קנדי - שרצח רופאה מקומית

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון יוצאים מבית החולים עם התינוק הטרי לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
ויליאם וקייט עם התינוק הטרי, היום/רויטרס
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון יוצאים מבית החולים עם התינוק הטרי לונדון, 23 באפריל 2018. רויטרס
ויליאם וקייט, היום/רויטרס

בן המלוכה החדש, נינה השישי של המלכה, הוא החמישי בתור לכתר, אחרי אחיו ג'ורג', אחותו שארלוט, אביו וויליאם ויורש העצר צ'ארלס. אחיו הצעיר של וויליאם, הנסיך הארי, שיתחתן בחודש הבא עם השחקנית האמריקנית מייגן מרקל, נפל למקום השישי ברשימה לרשת את הכתר.

בהתאם לחוק מ-2013, שארלוט לא תאבד את מקומה בתור לטובתו של אחיה החדש, לראשונה בהיסטוריה. בעבר, נסיכים היו עוקפים את אחיותיהם.

"איחולים חמים ביותר לדוכס ולדוכסית מקיימברידג' על הולדת בנם התינוק", בירכה ראשת הממשלה תרזה מיי. "אני מאחלת להם אושר רב בעתיד".

ההכרזה המלכותית על הולדת בנה השלישי של הדוכסית קייט מידלטון, ארמון בקינגהאם, 23 באפריל 2018. רויטרס
הכרזה שבישרה על הולדת הנסיך החדש/רויטרס

וויליאם וקייט הכירו באוניברסיטת סנט אנדרוז בסקוטלנד ונישאו בחתונה מפוארת ב-2011. הם חיים בארמון קנזינגטון, אחרי שבשנה שעברה ויתר וויליאם על תפקידו כטייס אמבולנס מוסק על מנת להתרכז במחויבויותיו המלכותית בשמה של סבתו, שחגגה ביום שבת האחרון יום הולדת 92. וויליאם נכח בקונצרט המפואר בלונדון, אך קייט נותרה בארמון.

הנסיך מרבה להציג את ילדיו, אך בד בבד לשמור על פרטיותם לנוכח עברו האישי - אמו, הנסיכה דיאנה, נהרגה בתאונת דרכים ב-1997 בפריז, כשהלימוזינה שבה נסעה ניסתה להתחמק מצלמי פפרצי.

(עדכון ראשון: 15:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully