וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפה דרך החלון: נוסעת נהרגה בנחיתת חירום של מטוס בארה"ב

אחד ממנועי המטוס שהיה בדרכו מניו יורק לדאלאס התפוצץ, והוא נאלץ לנחות בפילדלפיה. אחת הנוסעות נשאבה דרך החלון המנופץ, אך הנוסעים הצליחו למשוך אותה בחזרה. בבית החולים נקבע מותה

נוסעת סאות'ווסט איירליינס נהרגה כתוצאה מתאונה מחרידה שאירעה במהלך טיסה/צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

נוסעת במטוס שנחת אתמול (שלישי) נחיתת חירום בפילדלפיה בעקבות פיצוץ במנוע נהרגה כשנשאבה חלקית מחלון שבור - כך מסרו הרשויות הפדרליות בארצות הברית. הטיסה, של חברת "סאות'ווסט אירליינס", הייתה בדרכה מניו יורק לדאלאס כשאירעה התקלה, שבמהלכה ניזוקו גם הכנפיים וגוף המטוס. עוד שבעה נוסעים נפצעו.

מטוס הבואינג 737 היה בדרכו מנמל התעופה לה גווארדיה בניו יורק עם 143 נוסעים וחמישה אנשי צוות. לפי הנוסעים, אחד המנועים בצדו השמאלי של המטוס התפוצץ לפתע, גרם לניפוץ אחד החלונות ולהורדת לחץ האוויר במטוס. כתוצאה מכך, הנוסעת כמעט שנשאבה החוצה, אך נוסעים אחרים משכו אותה בחזרה. היא מתה בבית החולים.

עוד ידיעות מהעולם
טראמפ: שר החוץ המיועד של ארה"ב נפגש עם קים בצפון קוריאה
רוחאני ביום הצבא: כלי הנשק של המערב לא מפחידים את איראן

מומחים בוחנים מנוע של מטוס שהתפוצץ, בנמל בפילדלפיה, ארה"ב, 17 באפריל 2018. רויטרס
מומחים בוחנים את המטוס שהתפוצץ/רויטרס

לפי ממצאי החקירה הראשונים, באחד ממאווררי המנוע היה חסר להב. בהקלטה מתא הטייס נשמעת אחת הטייסים אומרת: "יש חור ומשהו יצא מתוכו". בשיחה עם מגדל הבקרה, ששוחררה על ידי רשת NBC, נשמעת הטייסת תמי ג'ו שולץ אומרת: "חלק מהמטוס חסר, לכן אנחנו צריכים להאט".

הנוסעת ההרוגה זוהתה כג'ניפר ריורדן, אם לשניים וסגנית יו"ר בנק מניו מקסיקו. היא האדם הראשון שנהרג בטיסה מסחרית בארצות הברית מאז 2009 ורשות התעופה הפדרלית הודיעה כי היא פתחה בחקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ניפר ריורדן, נוסעת שנהרגה בנחיתת חירום בפילדלפיה, ארה"ב, 17 באפריל 2018. אתר רשמי
ג'ניפר ריורדן, הנוסעת שנהרגה בטיסה/אתר רשמי

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מסרה כי חלק מכיסוי של המנוע אותר בברנוויל, פנסליבניה, כ-112 ק"מ מפילדלפיה. "זה מאוד חריג ואנחנו בוחנים את האירוע ברצינות רבה", מסר יו"ר הרשות, רוברט סמוולט. לדבריו, דגם המנוע - CFM56 - "נפוץ מאוד בטיסות אזרחיות". הוא ציין כי החקירה יכולה להימשך בין שנה ל-15 חודשים.

החברה מסרה כי תזרז את תכנית הבחינה של המנועים מדגם זה "מתוך משנה זהירות" והוסיפה כי הבדיקה צפויה להסתיים בתוך 30 יום. "סאות'ווסט" הביעה את תנחומיה כלפי כל הנפגעים ב"אירוע הטראגי".

בתמונות שהועלו ברשתות החברתיות נראו הנוסעים עם מסכות חמצן בזמן התקרית, כשהמטוס רועד מסביבם. "פתאום שמענו רעש חזק ומטלטל", סיפר כריסטופר ג'ונסון, אחד הנוסעים, לרשת CNN. "זה קרע את המנוע השמאלי לחלוטין, זה היה מפחיד".

תיעוד מהטיסה: נוסעים עם מסכות חמצן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully