וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים ירו לעבר חיילים ברצועה לפני הצפירה, צה"ל תקף עמדת חמאס

17.4.2018 / 22:21

צה"ל תקף באמצעות טנקים עמדה של חמאס במרכז רצועת עזה, זאת בתגובה לירי שביצעו פלסטינים לעבר כוחות שנעו סמוך לגדר הגבול, זמן קצר לפני צפירת יום הזיכרון. לא היו נפגעים מקרב הכוחות

עריכת וידאו: ניר חן

פלסטינים ירו הערב (שלישי) לעבר כוח צה"ל שנע סמוך לגדר הגבול ברצועת עזה, זמן קצר לפני צפירת ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. בתגובה, צה"ל השיב בירי טנקים לעבר עמדה של חמאס ממזרח למחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז הרצועה. לא היו נפגעים מקרב הכוחות.

התקרית סמוך לגדר מצטרפת לשורת אירועים על רקע ניסיונות חמאס לחמם את גזרת הגבול, בהם גם הפגנות הענק שהתקיימו לאחרונה. בסוף השבוע צה"ל חשף ונטרל מנהרה שהתגלתה בצפון רצועת עזה. דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס מסר כי מדובר במנהרה החמישית שהתגלתה בגבול עזה מאז מבצע צוק איתן בקיץ 2014. בצה"ל הדגישו כי מדובר ב"מנהרת טרור התקפית" של חמאס, שחדרה לשטח ישראל מול ג'באליה. עוד נמסר כי תוואי המנהרה זוהה בשלב מוקדם וכי כוחות הביטחון עקבו אחר המתרחש באזור המנהרה עד לסיכולה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
צה"ל השמיד מנהרת טרור שחדרה לשטח ישראל בצפון רצועת עזה
צה"ל: סנקציות על 14 חברות הסעה בעזה בשל מעורבותן בהפרות הסדר
פעם שלישית בתוך שבוע: עפיפונים מהרצועה הציתו אש בשדות עוטף עזה

חייל במוצב בגבול עזה, 1 באפריל, 2018. אלעד מלכה, מערכת וואלה! NEWS
גבול עזה בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אלעד מלכה

בהודעת דובר צה"ל נטען בנוסף כי ההפגנות באזור הגדר בשבועות האחרונים נועדו לכסות על ניסיונות לבצע פעולות טרור "מעל ומתחת לקרקע".

תא"ל מנליס הוסיף עוד כי המנהרה לא היוותה סכנה וכי גם התוואי שלה בשטח רצועת עזה הושמד. לדבריו, "חמאס מנסה להפוך את הגדר לקו עימות" וצה"ל "לא יאפשר לפעילי הטרור להגיע לגדר". על אף שמדובר במנהרה שחצתה את גדר המערכת ומגיעה לעומק של כמה מטרים, לדברי תא"ל מנליס היא לא היוותה איום על אף יישוב באזור. "אנחנו ערוכים לכל התרחישים, פנינו לא להסלמה", הוסיף. לדבריו, אורכה של המנהרה הוא כמה קילומטרים והיא "איכותית ונבנתה לכל היכולות של חמאס, קשורה לרשת מנהרות בתוך הרצועה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גבול עזה 13/04/2018. ראובן קסטרו
גבול עזה לפני יומיים/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully