וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל: סנקציות על 14 חברות הסעה בעזה בשל מעורבותן בהפרות הסדר

16.4.2018 / 18:30

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הודיע בדף הפייסבוק שלו בערבית כי "העברנו אזהרות, בהן נדרשו החברות לא לסייע להסעת פעילי חמאס". עוד הוסיף אלוף מרדכי כי "בעלי החברות בשמות המצורפים, לא יקבלו זכויות יתר ויבוטל כל קשר שלהם עם ישראל"

צילום: שי מכלוף, אמיר בוחבוט, רויטרס ודו"צ, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: הפרות סדר בגבול רצועת עזה, 6 באפריל 2018)

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי אלוף מרדכי הודיע לחברות ההסעה ברצועת עזה כי "יוטלו סנקציות על חברות אשר סייעו להסעת פעילי חמאס ומפרי סדר. כל קשר שלהם עם ישראל יבוטל".

אלוף יואב (פולי) מרדכי אלוף מרדכי כתב היום (שני) בדף הפייסבוק של מתפ"ש בערבית, "אלמונסק" כי "העברנו אזהרות והודעות לבעלי חברות ההסעות בעזה, בהן הן נדרשו לא לסייע להסעת פעילי חמאס ומפרי סדר אלימים להגיע לגדר הגבול ברצועת עזה".

עוד בוואלה!NEWS:
מינוי מקורבים, סידורי ג'ובים ובזבוז כספים: כרוניקת שערוריות בקק"ל
משפטו של כומר אמריקני מחריף את המשבר בין טורקיה לארה"ב
שניצל לפני קוסקוס, חווה אלברשטיין לפני שרית חדד: סקר החיילים הגדול

הפוסט בדף הפייסבוק של מתאם פעולות הממשלה בשטחים

עוד הוסיף אלוף מרדכי כ "ביררנו ונודע לנו ש-14 חברות עזתיות סייעו להסעת פעילי החמאס ומפרי הסדר, לכן כפי שהזהרנו, יוטלו סנקציות על בעלי החברות בשמות המצורפים, הם ומעגל משפחותיהם לא יקבלו זכויות יתר ויבוטל כל קשר שלהם עם ישראל".

להלן שמות החברות ומיקומן: תאופיק קשטה מרפיח, חאפל מרפיח ועבד אלעאל מרפיח; אוטובוסים חאן יונס מחאן יונס ורכבי עזה מחאן יונס; הסעות אל וסטי מנוציראתף אוטובוסים אל וסטי מנוציראת, אל סעאדה מנוציראת ואבו עמירה מנוציראת; ויסאם אבו עלבה מעזה, סויתי טורס מעזה, אל תפאדל מעזה, אל גליל מעזה נסמאן מעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully