וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניצל לפני קוסקוס, חווה אלברשטיין לפני שרית חדד: סקר החיילים הגדול

סקר אתר צה"ל שנערך בקרב המשרתים, מגלה מהן לדעת החיילים הכומתה והסיכה היפות ביותר, מהו המאכל הכי ישראלי, לאן הם יטוסו אחרי השירות, מי הם הזמרים המועדפים עליהם - וגם סוף לוויכוח: מה עדיף, חמשושים או יומיות?

טקס הקמת חטיבת הקומנדו היבשתי. מעיין חרוד, 27 בדצמבר 2015. דובר צה"ל
הכי יפות בצבא. כנפי צניחה/דובר צה"ל

לכבוד חגיגות ה-70 למדינת ישראל, ערך אתר צה"ל סקר בקרב החיילים - ושאל אותם את השאלות החשובות באמת. לפי הסקר, לדעת החיילים הכומתה היפה ביותר בצה"ל היא של האדומה של הצנחנים, שקיבלה 23% מהקולות. אחריה הכומתה המנומרת של כפיר (13%) והתכלת של התותחנים (12%). לפי הסקר, שנערך בקרב 704 משרתי צה"ל בגילאים 50-18, הסיכה היפה ביותר בצה"ל היא כנפי הצניחה (29%), שהקדימה את סיכת כנפי הטיסה (18%) וסיכת שייטת 13 (15%).

"עד מתי?" הוא הביטוי הצה"לי ביותר (44% מהקולות), לפני "חזל"ש" (12%) ו"ש"צ" (שקט צעיר) עם 9% מהקולות. באשר למנה המועדפת על החיילים - כאן התשובה ברורה, וקוראים לה שניצל. 44% מהמצביעים בחרו בשניצל א', שגבר בקלות על קוסקוס (19%) ועוף (9%). בקרוב הלוחמים, אגב, העוף זוכה לעדיפות על קוסקוס. סתם, שתדעו.

שניצל הודו. ShutterStock
טוב, הוא לא נראה בדיוק ככה בבסיס, אבל עדיין מנצח/ShutterStock

מדי ב' הם המדים המועדפים, שלא במפתיע, עם כמעט חצי מהקולות. חצי ב' עם 31% ומדי א', כצפוי, הכי פחות נוחים עם הכי פחות מצביעים (16%). גם בגזרת התורנות המועדפת לא נרשמה הפתעה, כשתורנות שירותים קיבלה רק 16% מהקולות (מי אתם, אנשים שאוהבים לנקות שירותים?), לעומת שמירה (49%) ותורנות מטבח (25%) שהקדימו אותה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הכותל לפני ת"א, חווה אלברשטיין לפני שרית חדד

רוב החיילים היו מעדיפים לצאת חמשושים (41%) מאשר יומיות (35%) ומעדיפים לנסוע ברכבת (54%) על פני אוטובוס (28%). אחרי השירות, רובם יחפשו את עצמם בדרום אמריקה (37%) והיתר יסתפקו באירופה (18%) והמזרח הרחוק (15%).

הסרט הכי ישראלי לדעת החיילים הוא גבעת חלפון אינה עונה (20% מהקולות. הקדים את אסקימו לימון וחגיגה בסנוקר) והזמר הכי ישראלי הוא אריק איינשטיין (45%), שהקדים את שלמה ארצי (25%). למקום השלישי הגיע שלומי שבת עם 9% מהקולות.

אריק איינשטיין מקליט קלטת וידאו חדשה. ראובן קסטרו
האהוב מכולם. איינשטיין/ראובן קסטרו

ומי הזמרת הכי ישראלית? 21% מהחיילים עם חווה אלברשטיין. 19% מהקולות בחרו בעופרה חזה ו-13% בשרית חדד. כוורת היא הלהקה הכי ישראלית (51%), רמזור הסדרה הכי ישראלית (63%) ואריק זאבי הצליח לעקוף גם את מיקי ברקוביץ', והוכתר על ידי החיילים כספורטאי הכי ישראלי, עם 37% מהקולות.

לדעת החיילים, הכותל הוא המקום הכי ישראלי (49% מהקולות), במקום השני תל אביב (14%) והכינרת סוגרת את השלישייה. האוכל הכי ישראלי, איך לא, הוא הפלאפל עם 33% מהקולות, לפני החומוס והבמבה, והביטוי הכי ישראלי הוא "אחי" עם 37% מהקולות. "סבבה" ו"יהיה בסדר", יסתפקו במקומות 2 ו-3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully