וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הקשורה לחקירת טראמפ וכלואה בתאילנד: "ארה"ב, עזרי לנו"

17.4.2018 / 12:20

אנסטסיה ושוקביץ', שנעצרה בחשד שהעבירה סדנאות סקס לא חוקיות, הובאה לבית המשפט יחד עם חברי קבוצתה אחרי חודשיים במעצר. "לא נחזור לרוסיה", אמר הצעירה הבלארוסית, שסיפרה כי יש בידיה מידע מפליל נגד נשיא ארה"ב

גורו סקס רוסי וכמה ממאמיניו, בהם גם דוגמנית בלארוסית שטוענת כי יש בידיה הוכחות להתערבות מוסקבה בבחירות לנשיאות ארצות הברית ב-2016, הופיעו היום (שלישי) לזמן קצר בבית משפט בתאילנד. הקבוצה נעצרה לפי כחודשיים אחרי שניהלה סדנת מין ללא אישור.

מנהיג הקבוצה, אלכסנדר קירילוב, והדוגמנית לשעבר אנסטסיה ושוקביץ' היו חלק מהקבוצה שהובאה לאולם בעיר הנופש פטאיה. לפי לוח הזמנים של בית המשפט, הם זומנו כדי למסור את טיעוניהם על האישומים נגדם. הדיון התקיים בדלתיים סגורות ולא ברור אם העצורים יוצגו על ידי עורכי דין.

"אנחנו לא נחזור לרוסיה מאחר שנפתחה נגדנו חקירה פלילית", אמרה ושוקביץ' לסוכנות הידיעות הצרפתית מכלי רכב משטרתי, בטרם היא ויתר חברי הקבוצה הוכנסו לבית המשפט. "עזרו לנו, אנחנו לא יודעים מה קורה", אמר קירילוב, כשנשאל אם יש לו מסר לארצות הברית. שגרירות ארצות הברית בבנגקוק מסרבת להתייחס לנושא.

לפי דיווח בניו יורק טיימס מהחודש שעבר, היא סיפרה כי יש בידיה 18 שעות של הקלטות, הכוללות שיחה על הבחירות בארצות הברית.

עוד ידיעות מהעולם
דיווח: טראמפ מנסה להקים כוח ערבי צבאי שיחליף את ארה"ב בסוריה
ארמניה: אלפים הפגינו בבירה נגד מינוי הנשיא לשעבר לראש הממשלה

הדוגמנית הבלארוסית אנסטסיה ושוקביץ', במעצר בתאילנד, פברואר 2018. AP
ושוקביץ' במעצר, בפברואר/AP

השניים, שמעורבים בסקנדל פוליטי ברוסיה, עלו לכותרות הבינלאומיות אחרי שוושוקביץ' הציעה לחשוף סודות בפני התקשורת האמריקנית בפוסט שפרסמה באינסטגרם זמן קצר לאחר המעצר. "הם מנסים לשים אותנו מאחורי הסורגים, זאת הסיבה שאני ומכנה לגלות לכם את כל החלקים החסרים בפאזל, הקשורים ליחסים בין חברי הפרלמנט הנכבדים שלנו למנפורט, טראמפ וכל הדבר הזה, הבחירות בארצות הברית", אמרה באותו סרטון.

הדוגמנית, שכותבת ספר על פיתוי אוליגרכים, לא ביססה את טענותיה, אך אכן מקושרת לאליטה ברוסיה. היא וקירילוב עומדים בפני תביעה ברוסיה בעקבות סרטון שצילמה ובו נראה סגן ראש הממשלה סרגיי פריחודקו נהנה ממסיבה מפוארת ביאכטה השייכת לאוליגרך אולג דריפסקה. הסרטון התפשט ברשת אחרי שפורסם על ידי מנהיג האופוזיציה אלכסיי נבלני בפברואר.

דריפסקה, אחד משבעה אוליגרכים שהוכנסו לרשימת הסנקציות האמריקניות בתחילת החודש, מכחיש כי עבר על החוק והוא תובע את השניים על חדירה לפרטיות. טייקון האלומיניום מואשם על ידי וושינגטון בכך שפעל מטעם הקרמלין והיה בעבר קשור למנהל הקמפיין של טראמפ, פול מנפורט.

מנפורט הואשם בהלבנת הון ובעבירות מס על ידי התובע המיוחד רוברט מולר, החוקר את ההתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully