וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייל לבד - ונפל אל מותו: גופת מטייל נמצאה באזור ים המלח

12.4.2018 / 16:47

מטיילים שאיתרו את המטייל ללא רוח חיים הזעיקו את אנשי רשות הטבע והגנים ואת יחידת חילוץ עין גדי לשמורת נחל דוד. בירור ראשוני העלה כי מדובר באדם שטייל לבדו באזור ביומיים האחרונים וכי נפל מגובה של כ-40 מטרים

זרימה בנחל דוד, אוקטובר 2015. סלמן, יחידת חידות עין גדי, מערכת וואלה! NEWS
שמורת נחל דוד. אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, סלמן, יחידת חידות עין גדי

גופת מטייל אותרה היום (חמישי) בשביל צפית שבשמורת נחל דוד באזור ים המלח. קבוצת מטיילים שעברה במקום נתקלה בתרמיל על השביל והזעיקה את פקחי השמורה ואת אנשי יחידת חילוץ עין גדי. זמן קצר לאחר מכן התקבלה ברשות הטבע והגנים הודעה על אדם השכוב על הקרקע בקרבת מקום. פקחי הרשות הגיעו גם הם אל השמורה ומבירור שערכו עלה כי קבוצת המטיילים לא ראתה מה אירע למטייל שנהרג.

בירור ראשוני שערכו אנשי רשות הטבע והגנים העלה עוד כי הוא סטה מסיבה שאינה ברורה מהשביל המסומן, החל להידרדר ונפל מגובה של כ-40 מטרים. ככל הנראה טייל באזור בגפו ביומיים האחרונים. על פי הודעת רשות הטבע והגנים גופתו של המטייל נמצאה בשביל העולה מבית הספר שדה עין גדי להר ישי וצוותים שהגיעו למקום החלו בפעולות לחילוצה משטח השמורה. שוטרי מרחב הנגב ואנשי יחידת החילוץ עין גדי הוזעקו אף הם כדי לקחת חלק בפעולות חילוץ הגופה. משטרת ישראל פתחה בחקירה לבירור נסיבות מותו של המטייל.

עוד בוואלה! NEWS:
לאחר ששב ממשמרת בתחנה; שוטר נהרג בתאונה ליד חולון
אחרי ההסכם: השר אריאל יגביר האכיפה על סרבני פינוי מאום אל-חיראן
שטרות מזויפים במיליוני שקלים: נחשפה מעבדה לזיוף כסף באשדוד

(עדכון ראשון: 16:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully