וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לפני ומה אחרי? טרנסג'נדר מתעד את המהפך המדהים שלו

23.4.2018 / 0:39

ג'יימי נולד כנקבה אבל כבר בגיל 5 הבין שהוא יגדל להיות גבר. למרות התגובה הקשה של הוריו, ב-2015 הוא החל את השינוי הגדול: "לא משנה מה אנשים חושבים שאתה, משנה מה אתה יודע שאתה"

Jaimie Wilson's 2 year transgender transformation from Female to Male

ג'יימי בן ה-21 הוא מוזיקאי מוכשר, שמעורר השראה לא רק באמצעות קולו הנעים. "ידעתי כבר מגיל צעיר שאני מרגיש שונה, אבל גדלתי במשפחה דתית אז לא באמת ידעתי כלום על להיות טרנג'נדר", סיפר ג'יימי, "אני רק זוכר שבגיל 5 חשבתי שאגדל להיות גבר". כן, הבנתם נכון, ג'יימי נולד כנקבה, וזה גם היה המין הרשמי שלו מבחינת בית החולים והוריו..

עוד ב"אסור לפספס"

תמצאו לכם חדר: זוג נתפס מקיים יחסי מין על כספומט
האם רובוט הצליח לפענח את הקוד הסודי והזהות של הרוצח הסדרתי?

כשהגיע לגיל 15, הוא כבר ידע בוודאות שהוא גבר, אבל חשש מהיציאה מהארון בפני הוריו. כיום, הוא מאמין שניתן להתאהב בכל אדם בלי קשר למין שלו, אבל בתחילה התוודה בפני אימו שהוא אישה לסבית. התגובה שלו לימדה אותו שהיא לא מודאגת מההעדפות המיניות שלו, אלא מהזהות המינית שלו. "היא אמרה לי 'לא איכפת לי אם את אוהבת בנות אבל למה את חייבת להתלבש כמו גבר?'", ג'יימי סיפר, "זה הכל היה קשור לדרך בה רציתי להציג את עצמי".

הקש האחרון היה כאשר קיצץ את שערו ב-2015, כשעוד היה בתיכון. הוריו ושלושת אחיו "המאיסו עליו את החיים" והוא נאלץ לעזוב את הבית ולשהות אצל חבר מקהילת הלהט"בים. "לא רצו אותי בבית, לא הורשיתי להיכנס לשם בגלל מה שאנשים עשויים לחשוב", הוא הסביר, "מאז הם ניסו ליצור קשר אבל כרגע זה טרם קרה".

עוד באותו נושא

בטן הריונית וזקן: זוג גייז שמצפה לילד ביולוגי ראשון מנפץ כל סטריאוטיפ אפשרי

לכתבה המלאה

לדעתו, התדרדרות היחסים עם משפחתו קרתה גם כי כילד הוא נחשב מאוד נשי. "כולם בעיירה שלי הכירו אותי כילדה יפה. כשהתחלתי את המהפך, אנשים לא האמינו, הם חשבו שאני עובר התמוטטות עצבים או משהו כזה, חשבו שאני יצור. לא רציתי להתנהג כמו ילדה אבל הרגשתי שלוחצים עלי לשמח את האנשים מסביב. בהמשך הבנתי שלא משנה מה אנשים חושבים שאתה, משנה מה אתה יודע שאתה".

כמה חודשים לאחר שנפטר מהשיער על ראשו, הוא החל לקרוא על טרנג'נדרים באינטרנט וחיפש רופאים שיוכלו לתת לו מרשם לטסטוסטרון. לאחר חודש הוא קיבל את הזריקה הראשונה והחל בתהליך השינוי. למשפחה שלו לא היה מושג, אמא שלו גילתה רק על ידי מעקב ברשתות החברתיות. "חשבנו להתייעץ עם מישהו, אבל אמא שלי התעקשה שזה יהיה יועץ דתי אז כמובן שזה לא החזיק מעמד", ג'יימי סיפר.

הוא מצא חברים בקהילות הלהט"בים ברשת וסיפר שהתמיכה מהם עזרה לו מאוד. "תמונות הלפני ואחרי של אנשים נתנו לי תקווה שאוכל לשנות את ההופעה שלי", הסביר, והחליט לעשות אותו דבר בדיוק. כיום, הוא משתף באינסטגרם את המהפך שלו בתקווה שאנשים יעבירו הלאה את התמונות והסיפורים. כאמור, ג'יימי הוא מוזיקאי - זמר קאנטרי שלאחרונה יצא למסע הופעות, כך שקל להבין מדוע הוא כל כך מעורר השראה עבור אנשים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully