וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמצאו לכם חדר: זוג נתפס מקיים יחסי מין על כספומט

10.4.2018 / 9:54

לקוחות הבנק שקיוו להשתמש בכספומט, מצאו עצמם מהרהרים אם להיכנס או לא כשהבחינו בזוג מקיים יחסי מין על אחד המכשירים. הזוג צולם כשהוא נהנה ומתעלם לגמרי מההתקהלות. אחת ההשערות - אלה מורים בשביתה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

TWITTER

לקוחות בנק באואחאקה, מקסיקו, מצאו עצמם בשבוע שעבר מתאספים מחוץ לדלת הכניסה לבנק ומתלבטים האם להיכנס ולהפריע לזוג הפרובוקטיבי שהחליט לקיים יחסי מין - דווקא על הכספומט שלהם. השניים צולמו בידי עוברי אורח מקיימים יחסי מין לאור יום בבנק מרכזי, כשהאישה נשענת על הכספומט והגבר מאחוריה. מאחר שאף אחד מהלקוחות לא העז להיכנס פנימה ולהשתמש בכספומט השני, השניים כנראה פספסו את ההתקהלות שנוצרה בכניסה למקום ולא עצרו את הבילוי החפוז שלהם.

זוג מקיים יחסי מין בכספומט. צילום מסך
זוג מקיים יחסי מין בבנק/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

חברת תעופה נאלצה להכחיש שאנשיה צולמו בסרטון סקס שערורייתי

לכתבה המלאה

לא ברור מי אלה השניים שבחרו במקום הכי מוזר שיש לעשות בו סקס, אולם מאחר שהתקרית אירעה מול מטה משרד החינוך, יש שטוענים שהשניים הם למעשה מורים שניצלו את השביתה המקומית לקצת כיף. אחרים חשדו שהגבר פיתה את האישה בכסף ושהשניים איבדו רסן לפני שהספיקו להגיע למקום אינטימי יותר. אחד העוברים ושבים נשמע אומר בסרטון: "תראו מה קורה באואחאקה! נייס!". הסרטון הפך לויראלי במקסיקו במהלך הסופ"ש האחרון. אחד הצופים כתב בתגובה: "הם לא יודעים שדלתות הבנק שקופות או שהם היו שיכורים מדי כדי לחשוב על זה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully