וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הסקס בסופרמרקט שהרס לעובדת את החיים בגלל "רגע של טירוף"

27.2.2018 / 8:58

מנהלת משמרת בת 19 תועדה באקט מיני עם חבר לעבודה, בן 35, ושוקלת "לברוח לברזיל" בשל התוצאות - היא איבדה את עבודתה, סבלה מהטרדות ואחותה הקנאית קוראת לה "הקרדשיאן המקומית"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

twitter

חייה של קייטלין קירבי בת ה-19, מנהלת משמרת בסופרמרקט "טסקו" באנגליה, עברו טלטלה רצינית לאחר שצולמה מקיימת יחסי מין עם עובד נוסף, בן 35 - שבגד בחברה שלו. הסרטון עשה את דרכו לווטסאפ ומשם התפשט במהרה לשאר הרשתות החברתיות והפך לוויראלי. קייטלין פוטרה מעבודתה ונאלצה להתמודד עם הטרדות ברשת ואפילו עם קנאה מצד המשפחה. לדבריה היא חושבת "לברוח לברזיל".

"הכל קרה בלהט הרגע, רגע של טירוף מוחלט", היא סיפרה ל"SUN" הבריטי, "שילמתי מחיר גבוה על טעות מטופשת. אני מניחה שהצלחתי לצאת המטומטמת שנתפסה בשעת מעשה. פלירטטנו בעבודה במשך מספר שבועות אבל זה לא היה שום דבר רציני. בדיוק סיימתי לעבוד והגעתי אליו למשרד, דבר הוביל לדבר ופשוט קרה משום מקום, בשעה שבע בערב".

עוד בנושא

"סקס תמורת ציון": סרטון סקס של פרופסור ותלמידה דלף לרשת
זוג תועד מקיים יחסי מין במשרד ממשלתי - והאזרחים זועמים

צולמו עושים סקס בסופרמרקט. צילום מסך
"הכל קרה בלהט הרגע". קייטלין קירבי/צילום מסך

"הוא עשה את הצעד הראשון, אני זרמתי עם זה וזה פשוט יצא משליטה", המשיכה לתאר, "כל העולם ראה מה שקרה לאחר מכן. הוא מבוגר ממני אז אולי הוא אמור לדעת יותר טוב, אבל גם אני אשמה. אני מרגישה רע בעיקר על מה שעשינו לבת הזוג שלו. הוא אמר לי שהם נפרדו, היא בטח הזדעזעה מכל זה".

השניים תועדו בשעת מעשה על ידי חבורת אנשים שעמדה מחוץ לחלון, וכבר למחרת בבוקר נחרדה קייטלין לגלות את הסרטון מסתובב בקרב עובדי הסופר בו עבדה. "הייתה שמועה בעבודה. בהתחלה לא ידעתי אם זה אמיתי ואז בסוף המשמרת שלי הראו לי את הסרטון. נחרדתי לגמרי".

הנהלת הסופר זימנה את השניים לשיחה והודיעו להם שיחקרו את האירוע. "תוך 24 שעות הסרטון כבר היה בכל מקום ולא יכולתי לעשות כלום. התפטרתי מהעבודה. אתם יכולים לדמיין איך זה להביט לאנשים בעיניים אחרי דבר כזה? היה שבוע מטורף. אני חושבת שאולי אעבור לברזיל כדי לברוח מכל זה. נאלצתי למחוק את כל חשבונות הרשתות החברתיות שלי. זה יצא משליטה. קיבלתי מאות הצעות חברות - בעיקר מנערים".

עוד באותו נושא

מבוכה בכיתה: קלטת הסקס חשפה שהמורה היא גם נערת ליווי

לכתבה המלאה
צולמו עושים סקס בסופרמרקט. צילום מסך
"הוא עשה את הצעד הראשון". הקולגה שבגד בחברה שלו/צילום מסך

והמשפחה שלה? ההורים, כמובן, לא מרוצים: "תמיד הייתי הבת הטובה אז הם די בשוק". ההפתעה מגיעה מכיוון אחותה של קייטלין, שהביעה קנאה בכל העסק. "היא מקנאה מאוד. היא אומרת שאנחנו הקרדשיאנס של נורוויץ'. היא לגמרי הייתה מעדיפה להיות זו שמקבלת את התהילה מזה".

קייטלין התנצלה בפני בת הזוג של "שותפה לפשע", וגם בפני הנהלת הסופרמרקט, שם עבדה מאז נשרה מבית הספר בגיל 16: "הזקתי למותג. זה מרגיש כאילו בעטתי להם בשיניים".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully