וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בכיתה: קלטת הסקס חשפה שהמורה היא גם נערת ליווי

22.1.2016 / 6:41

קטיה גורלובה היא מורה לריקוד ושירה בבית ספר יסודי ברוסיה, אבל קלטת סקס בכיכובה שדלפה לרשת חשפה שהיא עבדה בלילות כנערת ליווי. היא מסרבת להתפטר וטוענת שהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה בזמנה הפנוי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

קלטת סקס חדשה שדלפה לרשת מעוררת מהומה ברוסיה - פחות בגלל התוכן שמוצג בה ויותר בגלל המשתתפת: מדובר בקטיה גורלובה, צעירה בת 22 שעובדת כמורה לריקוד ושירה בבית ספר יסודי בעיר קלינינגרד. בסרטון נראית הצעירה כשהיא לבושה בתחתונים וחזיה בלבד ומקבלת מגבר זר תשלום של 3,000 רובל (30 אירו) על ביצוע אקט מיני.

במהלך שיחה שהשניים מנהלים גורלובה מספרת לגבר שהיא עובדת כמורה. כעת היא עומדת במרכז חקירה, אולם עדיין לא ברור אם המעשה יעלה לה בעבודתה. קטיה, שמשתמשת גם בשם אנסטסיה מונפסייה, טוענת שהעבודה בלילות לא פוגעת בשום צורה בעבודתה כמורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ככה היא נראית בכיתה עם התלמידים המתוקים/מערכת וואלה, צילום מסך

המורה הצעירה, שהתפרנסה בעבר גם מריקודי גו-גו, טענה שהיא לא סיפקה מין בתשלום על בסיס קבוע ושהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה בזמנה הפנוי, בעיקר עכשיו כשהיא רווקה. הקלטת בכיכובה של גורלובה, אשר מתכננת לתבוע את האדם שהפיץ אותה, עוררה כמובן מהומה ברוסיה והגולשים לא נשארו אדישים לסיפור.

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

"אני לא רואה בזה שום בעיה", כתב אחד הגולשים. "אחרי הכל, זה לא שהילדים בבית הספר הם קהל היעד שלה". אחר ייחס את המתרחש למצב הכלכלי הקשה ולשכר הזעום שמורים מרוויחים. "מסכנה. אנשים עושים כל מה שהם יכולים כדי לשרוד".

עוד באותו נושא

המורה שלחה בטעות תמונות עירום לתלמיד - ונאלצה לתת לו 100 כדי שלא יחשוף אותה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וזה מה שהיא עושה אחרי שהפעמון מצלצל/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully