וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנסה לחזור לפוליטיקה? אולמרט ביקש למחוק את רישומו הפלילי

9.4.2018 / 10:40

ראש הממשלה לשעבר שריצה עונש מאסר בגין שוחד, הגיש בקשה לנשיא לביטול תקופת ההתיישנות ותקופת המחיקה של הרישום הפלילי בעקבות הרשעתו. מבית הנשיא נמסר כי החלטה תתקבל לאחר שיועברו חוות דעת משפטיות כמקובל. ההערכות הן כי הסיכויים שבקשתו תתקבל - קלושים

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: אולמרט משתחרר מהכלא, יולי 2017)

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש היום (ראשון) לנשיא המדינה ראובן ריבלין בקשה לביטול תקופת ההתיישנות על העבירות שביצע והרישום הפלילי בעניינו. מבית הנשיא נמסר כי הבקשה הועברה לטיפול הגורמים הרלוונטיים, ולאחר שיועברו חוות הדעת המשפטיות הנדרשות בנושא, תובא הבקשה להחלטת הנשיא כמקובל בבקשות חנינה.

בשלב זה ההערכות הן כי הסיכויים שבקשתו של אולמרט תתקבל - קלושים. עם זאת, אם ריבלין יחליט להיענות לבקשה, משמעות הדבר היא שראש הממשלה לשעבר שריצה עונש מאסר בגין שוחד, יוכל לשוב לזירה הפוליטית.

עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה בהודעה חריגה: ישראל אחראית לתקיפת הבסיס בסוריה
ליאור אסולין נעצר אחרי שמכר מריחואנה באמצעות הטלגרם
בחמש שנים האחרונות: נציגה אחת בלבד מהציבור הרוסי הדליקה משואה

אהוד אולמרט באולפן ILTV 
22 במרץ 2018. ראובן קסטרו
ביקש למחוק את הרישום הפלילי. אהוד אולמרט/ראובן קסטרו

"עוד עבריין מורשע שמבקש לחזור לזירת הפשע", אמר ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) בעקבות הגשת הבקשה. נוטל השוחד האחרון שחזר לפוליטיקה, חזר לאחרונה גם לחדר החקירות. עצם הבקשה של אולמרט למחיקת הרישום הפלילי מבישה ומלמדת על התרבות השלטונית המושחתת. אין מקום לגמגום בנושא הזה: פוליטיקאי הנושא קלון, אסור שיחזור לזירה הציבורית לעולם".

אולמרט שוחרר מהכלא ביולי בשנה שעברה לאחר שריצה עונש מאסר בכלא מעשיהו. עונשו אף קוצר לאחר שנידון ל-27 חודשי מאסר בפועל בגין הרשעתו בשוחד ובשיבוש מהלכי משפט.

לפני כחודשיים התראיין אולמרט לראשונה מאז שחרורו והתייחס אף לחקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה נתניהו. "אני מאחל לראש הממשלה שיסיים את תפקידו מהר ובדרך נאותה, אבל לא מייחל לרעתו ברמה האישית", אמר בשיחה עם העיתונאי יועז הנדל בכנס לזכרו של אריאל שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully