וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה ילד שמח ואוהב חיים": טל נהרג במהלך הטיול בבוליביה

9.4.2018 / 8:11

במשרד החוץ העריכו כי יידרשו כמה ימים להשבת גופתו לישראל של טל בר, בן ה-23 שנהרג בתאונת טרקטורון בלה פאז. משפחתו וחבריו התאספו בביתו עם קבלת הבשורה המרה. אמו: "אני רוצה שיזכרו את שמחת החיים וטוב הלב שלו"

טל בר ההרוג במהלך הטיול בבוליביה יחד עם חבריו. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
חגג 23 בדרום אמריקה. טל/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

קרוביו וחבריו של טל בר שנהרג שלשום (שבת) בלה פאז, בירת בוליביה, בנפילת טרקטורון לתהום התאספו אתמול בבית המשפחה בקריית ביאליק לאחר קבלת הבשורה המרה. "הוא סיים צבא ועבד קשה, ניהל עסק קטן של סנדוויצ'ים בקרית חיים וחסך לטיול של החיים", סיפרה אמו, ליבנת. טל, בן 23, בוגר תיכון אורט מוצקין, שירת בבסיס חיל האוויר ברמת דוד. ב-18 בינואר, שלושה ימים לפני יום ההולדת שלו, עלה על הטיסה לדרום אמריקה. במשרד החוץ החלו אתמול בפעולות להשבת גופתו לישראל בסיוע הקונסולייה בפרו.

לדברי אמו, הוא יצא לטיול עם עוד שני חברי ילדות, אחר כך הצטרף חבר נוסף וארבעתם טיילו ביחד. היא הוסיפה כי גם חבריו עבדו וחסכו כמוהו לטיול "כמו אחים. מקסימים אחד אחד".

"את יום ההולדת 23 כבר חגג בדרום אמריקה כמו שתכננו", הוסיפה. "זה היה בשבילו משהו מאוד מיוחד. הם הגיעו לקרנבל בברזיל שכל כך רצו להיות בו, היו גם בארגנטינה, בצ'ילה ובפרו. לבוליביה הוא הגיע למחרת החג, ביום שבת ב-03:00 לפנות בוקר, והמסרון האחרון שלו הוא מאז, מודיע 'עכשיו הגענו לבוליביה'".

עוד בוואלה! NEWS:
חופשי לרצוח: אסד מרגיש בטוח - ומסמן למורדים את עתידם בנשק כימי
בצל משבר המשואות: נתניהו זימן ישיבת ממשלה חגיגית בה' באייר
התובעת הראשית בבית דין בהאג: "לסיים את האלימות בעזה"

טל בר ההרוג במהלך הטיול בבוליביה יחד עם חבריו. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
"היו כמו אחים". טל/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

"התאונה אירעה בסביבות 17:00 בבוליביה, היום לפנות בוקר לפי שעוננו כאן", הוסיפה האם. למשפחה נודעה הטרגדיה בצהריים. "הגיע אליי שוטר לעבודה ונציג משרד החוץ עם עוד מישהי והודיעו לי שהוא נהרג בתאונה".

"כמו הרבה הורים, מאד חששתי לפני הטיול הזה. דיברתי איתו", סיפרה אמו של טל. לדבריה, "גם במהלך הטיול כל הזמן כשהתכתבנו ודיברנו הזכרתי שיהיו ביחד ושישמרו על עצמם. סמכתי עליו. טל היה נהג מצוין, מצוין באמת. לא חשבתי שיקרה משהו בנהיגה. חששתי שאולי יקרה חס וחלילה משהו בנסיבות אחרות אבל בטח לא בנהיגה".

האם הוסיפה כי חבריו של בנה לא מבינים איך קרתה התאונה המחרידה. היא שמעה מהם שנסעו בטור ופתאום הוא נפל לתהום עם הטרקטורון שלו מהצוק שלאורכו רכבו. "כשהחברים יחזרו אני אדע יותר", אמרה. "אני לא מאמינה שזה קורה לי. הלוואי והייתה נכתבת עליו כתבה בנסיבות אחרות. היו תכניות לחזור, לעבוד וללמוד. הוא היה ילד טוב. הוא היה ילד שמח, אוהב חיים וכך הוא חי אותם. אני רוצה שיזכרו את שמחת החיים שלו, את טוב הלב שלו".

עוד באותו נושא

צעיר ישראלי נהרג בהתהפכות טרקטורון בבוליביה: "טרגדיה נוראית"

לכתבה המלאה
טל בר ההרוג מהטיול בבוליביה יחד עם חברתו שני. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
בר עם חברתו שני דהן/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

בר הותיר אחריו את אביו משה, אמו ליבנת ואחותו הקטנה - עמית בת ה-20. טרם נקבע מועד הלווייתו. ממשרד החוץ נמסר למשפחה שיידרשו כמה ימים להשבת גופתו של הצעיר המנוח לארץ.

"קיבלנו את ההודעה בצער רב", אמר ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי, "הוא היה ממש באמצע הטיול של חצי שנה שיצא אליו לפני שלושה חודשים. זה אסון, טרגדיה נוראית למשפחה. גורמי הרווחה והרשות המקומית נערכים לעזור למשפחה ככל שיידרש. ממתינים להשבת הגופה לארץ, נושא בו מטפל משרד החוץ".

לה פאז, בוליביה. ShutterStock
לה פאז. אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully