וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב נחצה תחת גלגלי הרכבת: שני הרוגים בתאונה סמוך לרמלה

מסיבה שאינה ברורה עלה כלי הרכב הפרטי על המסילה - ונפגע מרכבת חולפת. שני בני אדם נלכדו ברכב ונהרגו, שניים נוסף נפצעו באורח קשה וקל. חלק מהרכב נגרר למרחק של כקילומטר, ותנועת הרכבות באזור הופסקה

צלמים זמניים מורשים

שני בני אדם כבני 30 נהרגו אמש (שבת) מפגיעת רכבת בכלי רכבם, ושניים אחרים נפצעו באורח קשה וקל בסמוך לרמלה. על פי בדיקה ראשונית, כלי רכב שפרץ לשטח המסילה מזרחית למפעלי "נשר" ללא מפגש עם כביש, נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. כלי הרכב שבו נסעו הנפגעים נחצה לשניים מעוצמת פגיעת הרכבת, ואחד מחלקיו אותר במרחק קילומטר מזירת הפגיעה. צוותי מד"א ולוחמי אש הגיעו למקום והעניקו טיפול ראשוני לנפגעים, תוך וחלוץ הלכודים מכלי הרכב.

הפצוע באורח קשה פונה לקבלת טיפול בבית החולים אסף הרופא כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. רמת האלכוהול בדמם של הפצועים תיבדק.

מחקירה ראשונית עולה כי הרכב נתקע על פסי הרכבת, כשלא ברור אם הנהג ניסה לחצות בדרך לא חוקית את פסי הרכבת על דרך עפר. ככל הנראה השניים שנפצעו היו מחוץ לרכב בשעת התאונה והשניים שנהרגו נלכדו בו. הרכבת גררה את הרכב למרחק של מאות מטרים. בשעה זו מנסים צוותי מכבי האש, משטרה ומד"א לחלץ את גופות שני ההרוגים שלכודות מתחת לרכבת.

"עליתי עם האופנוע על הפסים וראיתי במרחק של כקילומטר מנקודת מפגש המסילה רכב מעוך ומפורק לגמרי לכוד מתחת לרכבת עם פצועים שלכודים בתוכו כשצוותים נוספים של מד"א מטפלים במקום", סיפר חובש מד"א דודי חדד.

עוד בוואלה! NEWS:
להתראות מצות, שלום למופלטות: חגיגות המימונה החלו ברחבי הארץ
האיחוד האירופי על הרג המפגינים: "שאלות קשות על השימוש בכוח"
לפני פסגת טראמפ וקים: "שיחות חשאיות של ארה"ב וצפון קוריאה"

תאונת רכבת ברמלה 7 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בסמוך לרמלה, אמש/מערכת וואלה! NEWS

"המשכתי ברכיבה עוד כקילומטר עד למקום שבו התרחשה התאונה שם ראיתי סמוך לחלקים נוספים של הרכב שהיה מפורק לגמרי גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר נוסף שהתהלך בזירה. הענקנו לגבר ששכב טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה", הוסיף חדד.

מרכבת ישראל נמסר כי לא היו נפגעים מבין נוסעי הרכבת. למקום הוזנקה גם רכבת נוספת כדי לפנות את הנוסעים. בעקבות התאונה נסגרו תחנות רמלה, קריית גת ולהבים-רהט לתנועת רכבות והנוסעים בתחנות אלה וכן בתחנת בית שמש, קיבלו מענה מאוטובוסים. רכבות הנוסעים בין תל אביב לבאר שבע מופעלות דרך הקו המערבי, רכבת הנגב.

(עדכון ראשון: 22:31)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תאונת רכבת ברמלה 7 באפריל 2018. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה ליד רמלה, אמש/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה
תאונת רכבת ברמלה 7 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בסמוך לרמלה, אמש/מערכת וואלה! NEWS
תאונת רכבת ברמלה 7 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בסמוך לרמלה, אמש/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully