וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני החשוד בדקירת אשתו בקריית מוצקין: "סבא טוב ואיש תרבותי"

7.4.2018 / 16:52

דיירי הבניין ברחוב הברוש הופתעו מצוותי מד"א שהגיעו למקום, קבעו את מותה של אישה כבת 60, ופינו את בעלה לבית החולים כשהוא דקור במצב קשה. חוקרי המשטרה יבקשו את הארכת מעצרו

חשד לרצח והתאבדות בדירה ברחוב הברוש בקריית מוצקין. 7 באפריל 2018. דוברות מד"א, מד"א
הבניין שבו נמצאו בני הזוג, היום/מד"א, דוברות מד"א

שכניה של האישה שנמצאה היום (שבת) ללא רוח חיים בדירתה בקריית מוצקין אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי דיירי הבניין בשכונת נווה גנים בעיר נותרו בהלם. על פי חשד המשטרה, בעלה של האישה, מורה לשעבר כבת 60, דקר אותה וניסה לשים קץ לחייו. הוא עצמו פונה במצב קשה מהזירה, כשהוא סובל מדקירות, ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

"קמנו בבוקר, ראינו התגודדות גדולה למטה, ומתוך זה הבנו שקרה משהו חריג", סיפרו השכנים בבניין בן תשע הקומות ברחוב הברוש. על בני הזוג הפנסיונרים אמרו כי מדובר "באנשים טובים מאוד, תרבותיים מאוד. בכל מפגש בלובי או ליד הבניין, תמיד בירכו לשלום". לדברי השכנים, בני הזוג היו מראשוני הדיירים בבניין, שבנייתו הושלמה לפני ארבע שנים בלבד.

עוד בוואלה! NEWS:
מניין ההרוגים בהפגנות בעזה עלה לתשעה, בהם עיתונאי פלסטיני
משטר אסד נכנס לעיירה האחרונה של המורדים בפרברי דמשק
עם צלפים ותותחי מים: כך צה"ל הפתיע את חמאס וצינן את המחאה בגדר

ד"ר האני באחוס: "מצבו של הגבר מוגדר קשה אך יציב"

האזור בשכונה שבו נמצא הבניין מכיל כולו בניינים חדשים ומפוארים. לרבים מהדיירים יצא לפגוש את בני הזוג על המדרכה בחוץ, כי בנם גר בבניין מגורים סמוך והם יודעים לספר על סבא טוב שבבקרים נהג לקחת את נכדו לגן. תחנת משטרת זבולון פתחה בחקירת נסיבות התקרית. הערב צפויים החוקרים לבקש את הארכת מעצרו של הגבר, בהעדרו. הוא עצמו מאושפז במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ ברמב"ם בחיפה, כשהוא מורדם ומונשם. מנתחי בית החולים עצרו את הדימומים שמהם סבל עם הגיעו, ייצבו את מצבו אבל הוא נותר קשה.

"הוא הגיע עם דקירת סכין בתוך בית החזה וניתחנו אותו בחזה ובבטן כיוון שדקר את עצמו גם בבטן". עידכן ד"ר האני באחוס, ראש מערך טראומה ברמב"ם, שגם ניתח את הגבר הפצוע. "עצרנו דימומים וכל מה שצריך". מחדר הניתוח הועבר הגבר לאחר זמן קצר לטיפול נמרץ כללי. "מצבו מוגדר עדיין קשה, אך יציב", אמר ד"ר באחוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully